Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Краснощок І. М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 29: | Рядок 29: | ||
# | # | ||
# | # | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Іван Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUd1ItZnRQa2JLaXc/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №3] Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. | ||
+ | Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти? | ||
+ | |||
+ | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | Ваша відповідь: | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 14:02, 2 лютого 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Іван Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:53, 26 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді: Доброго дня Людмила Олександрівна!
- лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві,філософія витупає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою.
- завдання філософії освіти: аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.завдання соціології освіти:вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини;оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості;аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності;виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу;визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Краснощок Іван Миколайович (обговорення) 21:54, 26 січня 2015 (EET)
Дякую за відповідь. З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
Доброго дня, Іван Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:49, 2 лютого 2015 (EET)
Ваші відповіді:
Доброго дня, Іван Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
Ваша відповідь: