Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Коваленко Л.М»
 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 7: | Рядок 7: | ||
*У чому суть технологічності в освіті?  | *У чому суть технологічності в освіті?  | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:44, 26 квітня 2017 (EEST)  | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:44, 26 квітня 2017 (EEST)  | ||
| + | |||
| + | |||
| Рядок 15: | Рядок 17: | ||
*Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".  | *Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".  | ||
| − | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 15:36, 16 травня 2017 (EEST)  | + | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]])  | 
| + |  15:36, 16 травня 2017 (EEST)  | ||
| + | 1. "Педагогічна технологія є  удосконалювання, застосування й оцінювання систем, способів і засобів для поліпшення процесу засвоєння знань"(Рада з педагогічних технологій.Велика Британія)  | ||
| + | 2. "Педагогічна технологія є додаток до наукового значення про засвоєння й умови засвоєння навчального матеріалу для поліпшення ефективності і корисності навчальної і практичної підготовки"(Національний центр програмового навчання.Велика Британія)  | ||
| + | 3. Педагогічна технологія є система дій з планування, забезпечення й оцінювання всього процесу навчання, обумовлена на дослідженнях процесу засвоєння знань комунікації, а також використання людських матеріальних ресурсів для досягнення ефективнішого навчання.(Комісія з технологій навчання.США)  | ||
| + | Усі три визначення мають істотний недолік - у них ідеться про підвищення ефективності навчання і не згадується про методи.  | ||
| + | 4. Найбільш ефективний.(Д.Фіни, П.Мітчелл, Р.Томас) пропонують розглядати кілька значень одночасно, це спосіб організації, напрям думок про матеріали, людей.--[[Користувач:Коваленко Любов Миколаївна|Коваленко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Любов Миколаївна|обговорення]]) 05:51, 21 травня 2017 (EEST)  | ||
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:  | Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:  | ||
Версія за 05:55, 21 травня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день!
Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
 
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:44, 26 квітня 2017 (EEST)
 
Педагогічна технологія є комплексний інтегрований процес, що охоплює людей, ідеї, засоби та способи організації діяльності для аналізу проблем і планування, забезпечення, оцінювання та керування вирішенням проблем, що стосується всіх аспектів засвоєння знань,це системний метод створення, застосування та визначення всього процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів і їх взаємодії, що своїм завданням вважає оптимізацію форм освіти, це змістовна техніка реалізації навчального процесу.--Коваленко Любов Миколаївна (обговорення) 04:24, 21 травня 2017 (EEST)
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
- Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
 
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення)
15:36, 16 травня 2017 (EEST)
1. "Педагогічна технологія є удосконалювання, застосування й оцінювання систем, способів і засобів для поліпшення процесу засвоєння знань"(Рада з педагогічних технологій.Велика Британія) 2. "Педагогічна технологія є додаток до наукового значення про засвоєння й умови засвоєння навчального матеріалу для поліпшення ефективності і корисності навчальної і практичної підготовки"(Національний центр програмового навчання.Велика Британія) 3. Педагогічна технологія є система дій з планування, забезпечення й оцінювання всього процесу навчання, обумовлена на дослідженнях процесу засвоєння знань комунікації, а також використання людських матеріальних ресурсів для досягнення ефективнішого навчання.(Комісія з технологій навчання.США) Усі три визначення мають істотний недолік - у них ідеться про підвищення ефективності навчання і не згадується про методи. 4. Найбільш ефективний.(Д.Фіни, П.Мітчелл, Р.Томас) пропонують розглядати кілька значень одночасно, це спосіб організації, напрям думок про матеріали, людей.--Коваленко Любов Миколаївна (обговорення) 05:51, 21 травня 2017 (EEST)
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
- Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання".
 
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 18:15, 16 травня 2017 (EEST)
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
- Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 19:30, 19 травня 2017 (EEST)