|
|
Рядок 1: |
Рядок 1: |
| | | |
− |
| |
− | 1.Нормативна документація − документи, які встановлюють правила, загальні принципи чи характеристики різних видів діяльності або їхніх результатів.Основним нормативним документом у викладанні шкільних історичних курсів є: національна доктрина розвитку освіти, яка визначає мету та пріоритетні напрями державної політики в освітній галузі значна частина яких і стосується шкільної історичної освіти, і реалізується через її зміст.Державний освітній стандарт визначає вимоги до освіченості учнів. Навчальний план – це нормативний документ, на підставі якого формується весь навчальний процес у шкільній освіті.На основі навчального плану формується навчальна програма з історії.
| |
− | --[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 09:21, 8 червня 2017 (EEST)
| |
− | 2.Зміст освіти, як зазначає відомий український дидактик О. Савченко, - головний засіб цілеспрямованого навчання. Сучасні погляди на його структуру передбачають такі складові: знання, вміння, навички, які відбивають досвід репродуктивної і творчої діяльності, а також емоційно-ціннісних відносин. Відповідно зміст шкільної історичної освіти - один із компонентів процесу навчання історії, певна система історичної інформації, яка засвоюється у вигляді історичних знань, умінь і навичок, в яких особистість засвоює вже відомі способи діяльності, досвід творчої пізнавальної діяльності у розв'язанні проблем, що вирішувались людством у минулому, досвід ставлення до світу, до людей, до себе, що може забезпечити емоційно-ціннісний розвиток особистості.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 09:21, 8 червня 2017 (EEST)
| |