Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Коваленко С.О.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 48: | Рядок 48: | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
− | Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал за посиланням, дайте відповідь на запитання. | + | Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал [https://drive.google.com/open?id=0B0cchSnWMJmwSFdGU2VGX2JxT2s за цим посиланням], дайте відповідь на запитання. |
+ | |||
+ | Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | '''Ваша відповідь:''' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Нац ьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
+ | |||
+ | У чому полягає сутність Болонського процесу? | ||
+ | Коли і ким було започатковано Болонський процес? | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 19:21, 13 червня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями:
- К. Шваб. Четверта промислова революція: як до неї готуватися;
- Четверта індустріальна революція і освіта;
- Кулик В. Трансформація професійних компетенцій відповідно до вимог інформаційного суспільства.
Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного:
1. Які переваги несе людям четверта промислова революція?
2. Які ризики вона має?
3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції?
Ваші відповіді:
Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням на текст лекції. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти Нова українська школа Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке:
П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн.
Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн.
І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась.
М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти.
А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта?
Ваші відповіді:
Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал за цим посиланням, дайте відповідь на запитання.
Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві?
Ваша відповідь:
Нац ьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
У чому полягає сутність Болонського процесу? Коли і ким було започатковано Болонський процес?