Відмінності між версіями «Психологія Бесараб Н.І.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
Рядок 21: | Рядок 21: | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
− |
Версія за 12:18, 12 лютого 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Сьогодні ми починаємо інтерактивні заняття, обговорюємо тему гендерних аспектів навчання та виховання. Після вивчення матеріалів, що розміщено на моїй сторінці, дайте, будь ласка, стислі відповіді на запитання: 1. Розкрийте поняття "гендер" 2. Які гендерні стереотипи зустрічаються в педагогічній діяльності? 3. Яку роль в становленні особистості відіграє статева ідентифікація? 4. Як в навчально-виховному процесі враховуються відмінноісті у навчанні, спілкуванні хлопців та дівчат?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 11:31, 29 січня 2015 (EET)
Доброго дня, шановні слухачі!Продовжуємо роботу. Тема нашого вивчення – «Профілактика професійного вигорання». Після опрацювання відповідної літератури дайте стислі відповіді на запитання. 1. Що таке «професійне та емоційне вигорання»? 2. Які фактори впливають на виникнення синдрому «вигорання»? 3. Які ознаки та симптоми професійного вигорання педагогів? 4. Назвіть ефективні засоби профілактики професійного вигорання вчителів --Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 11:14, 12 лютого 2015 (EET)