Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Наумко Л.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
(Індивідуальні заняття)
Рядок 39: Рядок 39:
 
#Зберегти зображення у форматі '''*. JPG''' на свій комп’ютер з ім’ям  '''«Кросворд_Ваше прізвище».'''
 
#Зберегти зображення у форматі '''*. JPG''' на свій комп’ютер з ім’ям  '''«Кросворд_Ваше прізвище».'''
 
#Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ  та розмістити у [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Vsh56wEgxTgtOgmuJGLCGTPEC7C3w6SISSt5V2M0ez4/edit#gid=579027995 таблицю за зразком].
 
#Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ  та розмістити у [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Vsh56wEgxTgtOgmuJGLCGTPEC7C3w6SISSt5V2M0ez4/edit#gid=579027995 таблицю за зразком].
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:09, 15 вересня 2017 (EEST)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====

Версія за 12:45, 15 вересня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Питання №1.

  1. Що дозволяє відредагувати кнопка [ред.]?

Кнопка ред дозволяє заповнити шаблон. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:51, 24 квітня 2017 (EEST)


Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Патання №2.

  1. Чи можна відформатувати текст за потребою на сторінках? Як це зробити

Відформатувати текст можна через засоби візуального форматування.--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 17:15, 24 травня 2017 (EEST) --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:18, 05 травня 2017 (EEST) К--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 16:59, 24 травня 2017 (EEST)нопка ред дозволяє заповнити дані шаблону.

Індивідуальні заняття

Шановні колеги! Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (відеоінструкція озвучена).

Завдання 1. Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові, провести екскурсію по майдану та з’ясувати:

  • скільки колон містить будівля Харківської ОДА,
  • визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях,
  • що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті.

Відповіді впишіть у запропоновану форму.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:34, 6 червня 2017 (EEST)


Завдання 2. Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати он-лайн кросвордом. Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його:

  1. Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч.
  2. По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку «Ну все!Сверяем».
  3. Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей.
  4. Зберегти зображення у форматі *. JPG на свій комп’ютер з ім’ям «Кросворд_Ваше прізвище».
  5. Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у таблицю за зразком.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:09, 15 вересня 2017 (EEST)

Консультації

Дякую за відповіді, але їх потрібно внести у форму через посилання, воно розміщене над питанням.--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:21, 6 червня 2017 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю