Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
Рядок 13: | Рядок 13: | ||
*Завдання № 1. З наведеного теоретичного матеріалу виокреміть ключові слова та розшифруйте їх. | *Завдання № 1. З наведеного теоретичного матеріалу виокреміть ключові слова та розшифруйте їх. | ||
*Завдвння № 2. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»? | *Завдвння № 2. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»? | ||
+ | |||
+ | Доброго дня!Мої відповіді. | ||
+ | |||
+ | 1.Освітні інновації - це вперше створені,застосовані,удосконалені освітні,виховні та дидактичні системні елементи,які поліпшують результати освітнього процесу. | ||
+ | Інноваційне навчання – зорієнтована на динамічні зміни в навколишньому світінавчальна діяльність, яка ґрунтується на оригінальних методиках розвитку | ||
+ | різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційнихможливостей особистості. | ||
+ | Педагогічна технологія - системний метод створення, застосування і визначення всього процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів і їх взаємодії, що своїм завданням вважає оптимізацію форм освіти. | ||
+ | Педагогічна технологія - це сукупність форм,методів і засобів навчально-виховного процесу,спрямованих на досягнення результату. | ||
+ | |||
+ | 2.«Технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»,оскільки технологію від методики відрізняють два принципові моменти:планування дій,досянення кінцевого результату.Методика - це узагальнення досвіду.Технологія проектується,виходячи з конкретних умов і орієнтується на заданий, а не на передбачуваний результат.--[[Користувач:Педань Олена Іванівна|Педань Олена Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Педань Олена Іванівна|обговорення]]) 16:40, 22 березня 2015 (EET) | ||
===Консультації=== | ===Консультації=== |
Версія за 17:45, 22 березня 2015
Зміст
Педагогічна інноватика
Інтерактивні практичні заняття
Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики
Індивідуальні заняття
Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання:
- 1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
- 2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
- Завдання № 1. З наведеного теоретичного матеріалу виокреміть ключові слова та розшифруйте їх.
- Завдвння № 2. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
Доброго дня!Мої відповіді.
1.Освітні інновації - це вперше створені,застосовані,удосконалені освітні,виховні та дидактичні системні елементи,які поліпшують результати освітнього процесу. Інноваційне навчання – зорієнтована на динамічні зміни в навколишньому світінавчальна діяльність, яка ґрунтується на оригінальних методиках розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційнихможливостей особистості. Педагогічна технологія - системний метод створення, застосування і визначення всього процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів і їх взаємодії, що своїм завданням вважає оптимізацію форм освіти. Педагогічна технологія - це сукупність форм,методів і засобів навчально-виховного процесу,спрямованих на досягнення результату.
2.«Технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»,оскільки технологію від методики відрізняють два принципові моменти:планування дій,досянення кінцевого результату.Методика - це узагальнення досвіду.Технологія проектується,виходячи з конкретних умов і орієнтується на заданий, а не на передбачуваний результат.--Педань Олена Іванівна (обговорення) 16:40, 22 березня 2015 (EET)
Консультації
Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. Сподіваюсь, що буду корисною.