Відмінності між версіями «Обговорення:Педагогічна інноватика Сіліверстова О.О.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: * - Доброго дня! Мої відповіді на поставлені Вами запитання: # Суть технологічності в осв...)
 
(Сторінка очищена)
 
Рядок 1: Рядок 1:
* - Доброго дня! Мої відповіді на поставлені Вами запитання:
 
# Суть технологічності в освіті полягає в тому, що суттєвою ознакою сучасних інноваційних процесів у сфері навчання й виховання є їхня технологізація - неухильне дотримання змісту й послідовності етапів впровадження нововведень. Історично поняття "технологія" (з грецької techne - мистецтво, майстерність і logos - слово, вчення)у значенні "наука про майстерність" виникло у зв'язку з технічним прогресом. До основних ознак технології в освіті належить стандартизація, уніфікація процесу, можливість його ефективного та економічного відтворення відповідно до заданих умов. Провідним в технологічності освіти вважають детальне визначення кінцевого результату й точне досягнення його.
 
  
# Технологічний підхід у навчанні моделює шлях опанування конкретного матеріалу в межах відповідного навчального предмета, теми, питання. За багатьма параметрами вона є наближеною до окремої методики. Дидактична технологія охоплює зміст, форми, методи навчання. Технологічний підхід у навчанні максимально пов'язаний з навчальним процесом, діяльністю тих, хто навчає, і тих, хто навчається. Структуру технологічного підходу у навчанні утворюють: а) концептуальна основа, б) змістова частина, в) процесуальна частина. На сьогодні існує чимало технологій навчання, кожна з яких має право на існування, вивчення й упровадження у шкільну практику.
 
 
# В освітній практиці педагогічна технологія може функціонувати на таких рівнях: а) '''загальнопедагогічний''', що репрезентує цілісний освітній процес у регіоні, освітньому закладі, на певному рівні навчання чи виховання. У такому вигляді педагогічна технологія тотожна педагогічній системі, оскільки вона містить сукупність цілей, змісту, засобів і методів навчання, алгоритм діяльності суб'єктів і об'єктів навчально - виховного процесу; б) '''предметно - методичний''', т.т. застосування педагогічної технології як окремої методики, як сукупності методів і засобів реалізації певного змісту навчання та виховання в межах одного предмета, групи, у діяльності педагога; в)'''локальний (модульний)''',коли педагогічна технологія реалізується як технологія окремих частин навчально - виховного процесу, розв'язання окремих дидактичних і виховних завдань.
 
###Педагогічна технологія відображає тактику реалізації освітніх технологій у навчально - виховному процесі за наявності певних умов. Педагогічні технології акумулюють і виражають загальні ознаки та закономірності навчально - виховного процесу незалежно від конкретного навчального предмета.Кожна конкретна педагогічна технологія відображає модель навчально - виховного та управлінського процесів у навчальному закладі, об'єднує їхній зміст. форми і засоби.--[[Користувач:Сіліверстова Олена Олексіївна|Сіліверстова Олена Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Сіліверстова Олена Олексіївна|обговорення]]) 16:16, 29 березня 2015 (EEST)
 

Поточна версія на 16:33, 29 березня 2015