Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Діхнич А.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 28: | Рядок 28: | ||
кають відособлені школи та наукові напрями,очолені відомими в свій час ученими,які вже вичерпали свої таланти,але цього не ви- | кають відособлені школи та наукові напрями,очолені відомими в свій час ученими,які вже вичерпали свої таланти,але цього не ви- | ||
знають.Вони не допускають в "свою" наукову галузь свіжих думок молодих вчених. | знають.Вони не допускають в "свою" наукову галузь свіжих думок молодих вчених. | ||
− | # | + | #''Основні елементи дослідницької системи'': *Тема дослідження;*Мета; |
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 09:13, 11 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:03, 30 березня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.Філософія здатна розкрити в повноті функці-
ональний прояв освіти у інформаційному суспільстві.Філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками методологічною основою.
- Основні завдання філософії:аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін в сфері освіти ; вивчення способів системаитзації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв
і способів структуризації педагогічних знань.Основні завдання соціології освіти : вивчення потреб в освіті;Оцінка рівня і якості знань; аналіз ставлення суспільства до освіти; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:05, 10 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Квазінаука- це наукова форма діяльності,яка породжена жорстко ієрархізованим науковим спвітовариством.Тоді в ньому вини-
кають відособлені школи та наукові напрями,очолені відомими в свій час ученими,які вже вичерпали свої таланти,але цього не ви- знають.Вони не допускають в "свою" наукову галузь свіжих думок молодих вчених.
- Основні елементи дослідницької системи: *Тема дослідження;*Мета;