Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Рзянін Д.М.»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
Рядок 31: | Рядок 31: | ||
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»? | Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»? | ||
− | + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:54, 14 квітня 2015 (EEST) | |
---- | ---- | ||
Ваша відповідь: | Ваша відповідь: |
Версія за 12:58, 14 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:27, 30 березня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:10, 10 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
Індивідуальні заняття
Доброго дня, Шановний Дмитро Миколайович! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:54, 14 квітня 2015 (EEST)
Ваша відповідь: