Відмінності між версіями «Путивльська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 2: Рядок 2:
  
 
== Коротко про школу ==
 
== Коротко про школу ==
В історичному, мальовничому, чарівному місті [[Путивль|Путивлі]], що знаходиться на березі тихоплинної [[Сейм (річка)|річки Сейм]], розташований комунальний заклад [[Сумська обласна рада|Сумської обласної ради]]&nbsp;— Путивльська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів. Заклад функціонує з далекого 1959 року на базі колишнього дитячого будинку. Навчальний корпус школи, розрахований на 300 навчальних місць, був побудований в 1963 році, а двома роками раніше був побудований гуртожиток, розрахований на 280 місць. В 1989 році гуртожиток було реконструйовано під житлові кімнати на 4-6 чоловік.<br/>
+
В історичному, мальовничому, чарівному місті ''Путивлі'', що знаходиться на березі тихоплинної ''річки Сейм'', розташований комунальний заклад Сумської обласної ради — Путивльська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів. Заклад функціонує з далекого 1959 року на базі колишнього дитячого будинку. Навчальний корпус школи, розрахований на 300 навчальних місць, був побудований в 1963 році, а двома роками раніше був побудований гуртожиток, розрахований на 280 місць. В 1989 році гуртожиток було реконструйовано під житлові кімнати на 4-6 чоловік.<br/>
 
:  
 
:  
Всі роки існування школи колектив працює над забезпеченням оптимальних умов для навчання, виховання і утримання дітей з неповних, багатодітних і малозабезпечених сімей [[Сумська область|Сумської області]].<br/>
+
Всі роки існування школи колектив працює над забезпеченням оптимальних умов для навчання, виховання і утримання дітей з неповних, багатодітних і малозабезпечених сімей Сумської області.<br/>
 
:  
 
:  
[[Файл:Putivlinter1.JPG|left|250пкс]]Більше півтори тисячі випускників закладу працюють сьогодні в різних куточках рідної [[Україна|України]] і країн [[Співдружність Незалежних Держав|СНД]]. Але головне, чим пишається школа,&nbsp;— більшість випускників, які стали чесними, порядними, працелюбними людьми, добрими сім'янинами і працюють на благо своєї країни. Гордістю є те, що значна кількість вихованців продовжують справу своїх наставників і працюють педагогами в школах, професійно-технічних училищах, вищих навчальних закладах.<br/>
+
[[Файл:Putivlinter1.JPG|left|250пкс]]Більше півтори тисячі випускників закладу працюють сьогодні в різних куточках рідної України і країн СНД. Але головне, чим пишається школа,&nbsp;— більшість випускників, які стали чесними, порядними, працелюбними людьми, добрими сім'янинами і працюють на благо своєї країни. Гордістю є те, що значна кількість вихованців продовжують справу своїх наставників і працюють педагогами в школах, професійно-технічних училищах, вищих навчальних закладах.<br/>
 
:  
 
:  
 
Колектив школи об'єднав людей, закоханих у свою справу, безмежно відданих дітям. Кожен педагог розуміє, що діти&nbsp;— це наша любов і наша надія, це наше майбутнє покоління, якому в найближчі роки необхідно буде включитися в життя, взяти на себе відповідальність за долю держави. В закладі робиться немало для того, аби умови перебування дітей в школі були наближені до домашніх. Просторі класи, затишні кімнати гуртожитку і відпочинку, спортивна зала і спортивний майданчик, раціональне поєднання навчальної діяльності і занять спортом і трудом, активним відпочинком створюють атмосферу невимушеності і комфорту. Тому школу називають школою життя, щастя та добра. <br/>
 
Колектив школи об'єднав людей, закоханих у свою справу, безмежно відданих дітям. Кожен педагог розуміє, що діти&nbsp;— це наша любов і наша надія, це наше майбутнє покоління, якому в найближчі роки необхідно буде включитися в життя, взяти на себе відповідальність за долю держави. В закладі робиться немало для того, аби умови перебування дітей в школі були наближені до домашніх. Просторі класи, затишні кімнати гуртожитку і відпочинку, спортивна зала і спортивний майданчик, раціональне поєднання навчальної діяльності і занять спортом і трудом, активним відпочинком створюють атмосферу невимушеності і комфорту. Тому школу називають школою життя, щастя та добра. <br/>
 
:  
 
:  
[[Файл:Putivlinter2.JPG|left|250пкс]]В умовах змін соціально-політичного і економічного життя країни, процесів реформування системи освіти, життя ставить перед педагогами задачу формування національно-свідомої особистості [[Українське громадянство|громадянина України]]. Сьогодні по-різному можна оцінювати шляхи реформування системи освіти, але весь педагогічний колектив прихильник того, що стояти на місці ми не можемо і повинні вести постійний пошук найбільш оптимальних рішень педагогічних завдань. Задачею, яку визначив для себе колектив школи на найближчу перспективу, з урахуванням задач [[Міністерство освіти і науки України|Міністерства освіти і науки]], управління освіти і науки [[Сумська обласна державна адміністрація|Сумської облдержадміністрації]], відділу освіти, молоді та спорту Путивльської райдержадміністрації, особливості контингенту учнів, є «Удосконалення навчально-виховного процесу через впровадження інноваційних технологій, особистісно-орієнтоване навчання та виховання». Головною дійовою особою навчально-виховного процесу ми бачимо кожного окремо і всіх разом взятих вихованців з їх успіхами, невдачами, бідами і проблемами.<br/>
+
[[Файл:Putivlinter2.JPG|left|250пкс]]В умовах змін соціально-політичного і економічного життя країни, процесів реформування системи освіти, життя ставить перед педагогами задачу формування національно-свідомої особистості громадянина України. Сьогодні по-різному можна оцінювати шляхи реформування системи освіти, але весь педагогічний колектив прихильник того, що стояти на місці ми не можемо і повинні вести постійний пошук найбільш оптимальних рішень педагогічних завдань. Задачею, яку визначив для себе колектив школи на найближчу перспективу, з урахуванням задач Міністерства освіти і науки, Департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації, відділу освіти Путивльської райдержадміністрації, особливості контингенту учнів, є «Удосконалення навчально-виховного процесу через впровадження інноваційних технологій, особистісно-орієнтоване навчання та виховання». Головною дійовою особою навчально-виховного процесу ми бачимо кожного окремо і всіх разом взятих вихованців з їх успіхами, невдачами, бідами і проблемами.<br/>
 
:  
 
:  
Вчитель та вихователь − джерело, з якого дитина найбільше черпає допомогу для національного самовизначення. Якщо предметом уваги дитини стає національне, рідне, а педагог спонукає дитину поставитись до нього прихильно, то це є шлях до формування національної свідомості. Саме такі традиції стали повсякденною нормою життя педагогічного колективу.
+
Учитель та вихователь − джерело, з якого дитина найбільше черпає допомогу для національного самовизначення. Якщо предметом уваги дитини стає національне, рідне, а педагог спонукає дитину поставитись до нього прихильно, то це є шлях до формування національної свідомості. Саме такі традиції стали повсякденною нормою життя педагогічного колективу.
 
[[Файл:Putivlinter5.jpg|left|380пкс]] [[Файл:Putivlinter4.JPG|380пкс]]
 
[[Файл:Putivlinter5.jpg|left|380пкс]] [[Файл:Putivlinter4.JPG|380пкс]]
  

Версія за 13:40, 28 квітня 2015

Повна назва: Комунальний заклад Сумської обласної ради — Путивльська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів

Коротко про школу

В історичному, мальовничому, чарівному місті Путивлі, що знаходиться на березі тихоплинної річки Сейм, розташований комунальний заклад Сумської обласної ради — Путивльська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів. Заклад функціонує з далекого 1959 року на базі колишнього дитячого будинку. Навчальний корпус школи, розрахований на 300 навчальних місць, був побудований в 1963 році, а двома роками раніше був побудований гуртожиток, розрахований на 280 місць. В 1989 році гуртожиток було реконструйовано під житлові кімнати на 4-6 чоловік.

Всі роки існування школи колектив працює над забезпеченням оптимальних умов для навчання, виховання і утримання дітей з неповних, багатодітних і малозабезпечених сімей Сумської області.

Putivlinter1.JPG
Більше півтори тисячі випускників закладу працюють сьогодні в різних куточках рідної України і країн СНД. Але головне, чим пишається школа, — більшість випускників, які стали чесними, порядними, працелюбними людьми, добрими сім'янинами і працюють на благо своєї країни. Гордістю є те, що значна кількість вихованців продовжують справу своїх наставників і працюють педагогами в школах, професійно-технічних училищах, вищих навчальних закладах.

Колектив школи об'єднав людей, закоханих у свою справу, безмежно відданих дітям. Кожен педагог розуміє, що діти — це наша любов і наша надія, це наше майбутнє покоління, якому в найближчі роки необхідно буде включитися в життя, взяти на себе відповідальність за долю держави. В закладі робиться немало для того, аби умови перебування дітей в школі були наближені до домашніх. Просторі класи, затишні кімнати гуртожитку і відпочинку, спортивна зала і спортивний майданчик, раціональне поєднання навчальної діяльності і занять спортом і трудом, активним відпочинком створюють атмосферу невимушеності і комфорту. Тому школу називають школою життя, щастя та добра.

Putivlinter2.JPG
В умовах змін соціально-політичного і економічного життя країни, процесів реформування системи освіти, життя ставить перед педагогами задачу формування національно-свідомої особистості громадянина України. Сьогодні по-різному можна оцінювати шляхи реформування системи освіти, але весь педагогічний колектив прихильник того, що стояти на місці ми не можемо і повинні вести постійний пошук найбільш оптимальних рішень педагогічних завдань. Задачею, яку визначив для себе колектив школи на найближчу перспективу, з урахуванням задач Міністерства освіти і науки, Департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації, відділу освіти Путивльської райдержадміністрації, особливості контингенту учнів, є «Удосконалення навчально-виховного процесу через впровадження інноваційних технологій, особистісно-орієнтоване навчання та виховання». Головною дійовою особою навчально-виховного процесу ми бачимо кожного окремо і всіх разом взятих вихованців з їх успіхами, невдачами, бідами і проблемами.

Учитель та вихователь − джерело, з якого дитина найбільше черпає допомогу для національного самовизначення. Якщо предметом уваги дитини стає національне, рідне, а педагог спонукає дитину поставитись до нього прихильно, то це є шлях до формування національної свідомості. Саме такі традиції стали повсякденною нормою життя педагогічного колективу.

Putivlinter5.jpg
Putivlinter4.JPG

Гімн школи

Слова Анатолія Луговського
Музика Андрія Зеленка

В славнім краї, легендарнім місті
Школа згуртувать усіх змогла,
Щоб росли ми помислами чисті,
Щоб до щастя доля нас вела.

Сонце сяє у блакитнім небі,
Кожен день дарує нам тепло.
Школо рідна, ти — наш вірний жребій,
Ми — родина за одним столом.

Школа-інтернат, школа-інтернат —
Рідний дім для хлопчиків й дівчат.
Дні минають і летять роки,
Не забуть нам дружньої руки.
Школа-інтернат, школа-інтернат —
Щира радість від веселих свят.
Труд, навчання, дружба і любов
Нас ріднять міцніше знов і знов.

Ця земля легендою вже стала.
Ярославна й генерал Ковпак
Рідний край любили й зберігали.
Ми також робитимемо так!

Ми звеличим і Путивль, і школу
Працею, відмінними знаннями,
Дружбою і урожайним полем,
Добрими і славними ділами.

Інформація про школу на освітніх та інших сайтах

Джерела