Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Кучма О.С.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 2: Рядок 2:
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
 
Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
 
 
#Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 
#Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
На мою думку філософське дослідження освіти дає можливість:
 
визначати перспективи розвитку освіти її провідне місце і роль в усіх сферах існування людства;
 
узагальнювати та систематизувати  знання про освітній процес;
 
робити загальні висновки зі стану освіти на даний період і визначати шляхи її вдосконалення;
 
розкривати функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві;
 
зрозуміти, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне;
 
остаточно зясувати суть і зміст самого поняття "філософія освіти".
 
 
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
Основні завдання філософії:аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічних знань.
 
  
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
Рядок 19: Рядок 10:
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:
#
+
#На мою думку філософське дослідження освіти дає можливість:
#
+
визначати перспективи розвитку освіти її провідне місце і роль в усіх сферах існування людства;
----
+
узагальнювати та систематизувати  знання про освітній процес;
----
+
робити загальні висновки зі стану освіти на даний період і визначати шляхи її вдосконалення;
 +
розкривати функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві;
 +
зрозуміти, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне;
 +
остаточно зясувати суть і зміст самого поняття "філософія освіти".
 +
#Основні завдання філософії:аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
 +
Основні завдання соціологі\ освіти:вивчення потреб в освіті, розуміння і оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості;аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 17:56, 30 квітня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:05, 28 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. На мою думку філософське дослідження освіти дає можливість:

визначати перспективи розвитку освіти її провідне місце і роль в усіх сферах існування людства; узагальнювати та систематизувати знання про освітній процес; робити загальні висновки зі стану освіти на даний період і визначати шляхи її вдосконалення; розкривати функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві; зрозуміти, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне; остаточно зясувати суть і зміст самого поняття "філософія освіти".

  1. Основні завдання філософії:аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.

Основні завдання соціологі\ освіти:вивчення потреб в освіті, розуміння і оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості;аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю