Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Корж Т.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Індивідуальні заняття)
Рядок 29: Рядок 29:
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
+
1.Необхідність філософськокого дослідження пояснюється кількома чинниками:
 
+
-незважаючи на те,що освіту досліджує багато наук лише філософія може узагальнити всі знання про освітній процес і систематизувати їх. Тільки завдяки філософії можна дати оцінку стану освіти і намітити щляхи її вдосконалення.
 +
-філософське пояснення ролі освіти в наш час показує її провідну роль в усіх сферах існування і розвитку людства. Саме філософія доводить, що освіта стає авжливим засобом вирішення глобальних проблем людства. Філософський аналіз освіти доводить, що суспільне життя стає безперспективним і втрачає сенс без подальшої демократизації та  гуманізації.
 +
- філософія виступає загальною методологічною основою. Саме філософське сприйняття світу охоплює весь освітній процес.
 +
-до цих пір важливим завданням філософії залишається з’ясування суті та змісту самого поняття «філософія освіти»,адже однозначна оцінка відсутня. Це пояснюється багатовимірністю самої освіти, бо вона є і загальнолюдською ціннісю,і процесом формування людини, і результатом шкільної діяльності, і засобом змін суспільного життя, і соціальною системою, здатною до саморозвитку.
 +
2.Філософія освіти – це галузь філософії, яка досліджує ідею та сутність освіти, як соціокультурного феномену відтворення і розвитку суспільства; визначення ідеалів, цінностей освіти і освіченості; результатів освіти та критеріїв їх оцінки.
 +
Виходячи з цього,основними завданнями філософії освіти можна вважати:
 +
-осмислення і аналіз стану системи освіти і дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти
 +
-вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань і визначення найоптимальніших критеріїв і способів  структуризації педагогічного знання
 +
Соціологія освіти – це галузь соціології,яка вивчає освіту як соціальний інститут, її функції в суспільстві і взаємозв’язок з іншими соціальними інститутами, освітні установи як соціальні організації, соціальну політику у сфері освіти.
 +
З даного визначення виходятьт такі завдання соціології освіти:
 +
-вивчення потреб в освіті,оцінка  її ролі в житті суспільства і в житті кожної людини
 +
-оцінка рівності і якості знань,виходячи із їх соціальної значущості
 +
-аналіз ставлення до освіти тих, хто навчається і суспільства в цілому
 +
-виявлення соціальної цінності освіти
 +
-визначення ролі освіти як чинника соціального статусу
 +
---[[Користувач:Корж Тамара Михайлівна|Корж Тамара Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Корж Тамара Михайлівна|обговорення]]) 18:48, 5 травня 2015 (EEST)визначення впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====

Версія за 18:52, 5 травня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Тамара Михайлівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:05, 28 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:



Доброго дня, Тамара Михайлівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
  2. Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:53, 5 травня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

Індивідуальні заняття

1.Необхідність філософськокого дослідження пояснюється кількома чинниками: -незважаючи на те,що освіту досліджує багато наук лише філософія може узагальнити всі знання про освітній процес і систематизувати їх. Тільки завдяки філософії можна дати оцінку стану освіти і намітити щляхи її вдосконалення. -філософське пояснення ролі освіти в наш час показує її провідну роль в усіх сферах існування і розвитку людства. Саме філософія доводить, що освіта стає авжливим засобом вирішення глобальних проблем людства. Філософський аналіз освіти доводить, що суспільне життя стає безперспективним і втрачає сенс без подальшої демократизації та гуманізації. - філософія виступає загальною методологічною основою. Саме філософське сприйняття світу охоплює весь освітній процес. -до цих пір важливим завданням філософії залишається з’ясування суті та змісту самого поняття «філософія освіти»,адже однозначна оцінка відсутня. Це пояснюється багатовимірністю самої освіти, бо вона є і загальнолюдською ціннісю,і процесом формування людини, і результатом шкільної діяльності, і засобом змін суспільного життя, і соціальною системою, здатною до саморозвитку. 2.Філософія освіти – це галузь філософії, яка досліджує ідею та сутність освіти, як соціокультурного феномену відтворення і розвитку суспільства; визначення ідеалів, цінностей освіти і освіченості; результатів освіти та критеріїв їх оцінки. Виходячи з цього,основними завданнями філософії освіти можна вважати: -осмислення і аналіз стану системи освіти і дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти -вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань і визначення найоптимальніших критеріїв і способів структуризації педагогічного знання Соціологія освіти – це галузь соціології,яка вивчає освіту як соціальний інститут, її функції в суспільстві і взаємозв’язок з іншими соціальними інститутами, освітні установи як соціальні організації, соціальну політику у сфері освіти. З даного визначення виходятьт такі завдання соціології освіти: -вивчення потреб в освіті,оцінка її ролі в житті суспільства і в житті кожної людини -оцінка рівності і якості знань,виходячи із їх соціальної значущості -аналіз ставлення до освіти тих, хто навчається і суспільства в цілому -виявлення соціальної цінності освіти -визначення ролі освіти як чинника соціального статусу ---Корж Тамара Михайлівна (обговорення) 18:48, 5 травня 2015 (EEST)визначення впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю