Відмінності між версіями «Особливості оцінювання з історії та суспільних дисциплін в сучасних умовах реформування вищої та професійно - технічної освіти»
Матеріал з HistoryPedia
(→Методика викладання історії) |
(→Обговорюємо) |
||
Рядок 28: | Рядок 28: | ||
===Обговорюємо=== | ===Обговорюємо=== | ||
Доброго дня, шановні колеги! | Доброго дня, шановні колеги! | ||
− | + | Сьогодні з 14.00 до 17.00 у нас тематична дискусія. Запрошую Вас, розглянувши запропоновані джерела обговорити питання щодо необхідності та специфіки оцінювання з суспільних дисциплін у ВНЗ та ПТНЗ. Як на мене, то таке оцінювання повинно зводитись до залікової системи, незалежно дифіренційовані заліки чи ні та обвязково повинні бути зараховані самостійні роботи студентів. А як вважаєте Ви? Відповідь обгрунтуйте. --[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 14:07, 27 лютого 2015 (EEST) | |
===Підводимо підсумки=== | ===Підводимо підсумки=== |
Поточна версія на 21:32, 6 травня 2015
Зміст
Соціально-гуманітарний модуль
Вивчаємо джерела
Обговорюємо
Підводимо підсумки
Методика викладання історії
Вивчаємо джерела
- УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАИНЫ № 344/2013 О Национальной стратегии развития образования в Украине на период до 2021 года // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://www.president.gov.ua/ru/documents/15828.html?PrintVersion
- Указ Президента України Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
- Болонський процес – структурна реформа вищої освіти на європейському просторі - See more at: http://kpi.ua/bologna#sthash.GHAdVtZe.dpuf
- ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://www.academy.gov.ua/%5CNMKD%5Clibrary_nadu%5CNavch_Posybniky%5Ca32ccaf0-aa37-4808-9743-326b44cd5536.pdf
- Десятов Д.Л. Нова навчальна програма з історії: стратегічні перспективи та вимоги до організації уроку історії // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://historymoippo.blogspot.com/2013/04/blog-post.html
- Квіт С. Потрібні зміни: зміст і завдання освітніх реформ // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://www.pravda.com.ua/articles/2015/01/27/7056516/view_print/
- Методика викладання філософських дисциплін // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу: http://www.philosophy.chnu.edu.ua/index.php?page=ua/04disciplines&data%5B3625%5D%5Bcaf_discipl_id%5D=928&commands%5B3625%5D=item
Обговорюємо
Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні з 14.00 до 17.00 у нас тематична дискусія. Запрошую Вас, розглянувши запропоновані джерела обговорити питання щодо необхідності та специфіки оцінювання з суспільних дисциплін у ВНЗ та ПТНЗ. Як на мене, то таке оцінювання повинно зводитись до залікової системи, незалежно дифіренційовані заліки чи ні та обвязково повинні бути зараховані самостійні роботи студентів. А як вважаєте Ви? Відповідь обгрунтуйте. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 14:07, 27 лютого 2015 (EEST)
Підводимо підсумки
ІКТ у викладанні предметів
Вивчаємо джерела
Обговорюємо
Підводимо підсумки
Педагогічна інноватика
Вивчаємо джерела
- Дичківська І.М.Інноваційні педагогічні технології. Підручник/І.М.Дичківська.-2-ге вид., доповн.-К.,2012.-С.17-56.
- Методичний порадник:форми і методи навчання/ Автор-укладач Б.О.Житник.-Х.:Вид.група "Основа",2005.-128с.