Відмінності між версіями «Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №10 ім. О. Бутка, м. Суми, Сумської області»
(→Педагогічний колектив) |
(→Відомі випускники) |
||
Рядок 38: | Рядок 38: | ||
Педагогічний колектив – це 105 педагогів, із них 5 кандидатів наук; мають вищу категорію 49 вчителів, звання «Заслужений вчитель України» - Азаренкова А.І., звання “Вчитель-методист” - 9 педагогів, 23 - звання “Старший учитель”; 12 - нагороджені знаком “Відмінник освіти України”, 1 - знаком «Василь Сухомлинський», 25 - Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України. | Педагогічний колектив – це 105 педагогів, із них 5 кандидатів наук; мають вищу категорію 49 вчителів, звання «Заслужений вчитель України» - Азаренкова А.І., звання “Вчитель-методист” - 9 педагогів, 23 - звання “Старший учитель”; 12 - нагороджені знаком “Відмінник освіти України”, 1 - знаком «Василь Сухомлинський», 25 - Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України. | ||
− | === | + | ===Основні напрями діяльності=== |
+ | Педагогічний колектив чітко усвідомлює мету діяльності, пріоритетні напрями, оптимальний зміст освіти. | ||
+ | Характерними рисами роботи є: | ||
+ | викладання профільних дисциплін у збільшеному обсязі; | ||
+ | орієнтація на продовження освіти у вищому навчальному закладі; | ||
+ | підготовку учнівської молоді до практичної діяльності в сучасних умовах; | ||
+ | створення оптимальних умов для здобуття освіти; | ||
+ | розвиток здібних і обдарованих учнів, формування навичок дослідницької роботи. | ||
+ | |||
+ | Працюємо над втіленням у життя таких пріоритетних напрямів діяльності: | ||
+ | *Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі. | ||
+ | Вивчення інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду та впровадження їх елементів у методичне забезпечення уроку. | ||
+ | Інтеграція рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай. | ||
+ | Участь і міжнародних, Всеукраїнських конкурсах та проектах. | ||
+ | Робота шкільного наукового товариства «Пошук» та навчання обдарованих дітей у територіальному відділенні МАН. | ||
+ | Створення авторських програм по роботі з обдарованими учнями та електронних засобів навчання. | ||
+ | 7. Налагодження системи зв'язків із школами-партнерами, керівники яких є членами Асоціації керівників шкіл України. | ||
+ | 8. Організація демократичної системи самоврядування учнів. | ||
+ | Робота педагогічного колективу спрямована на всебічний розвиток і підвищення творчого потенціалу учнів, на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання й розвитку школярів. | ||
==Навчальний заклад сьогодні== | ==Навчальний заклад сьогодні== |
Версія за 23:29, 6 травня 2015
Зміст
Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №10 ім. О. Бутка, м. Суми, Сумської області
м. Суми, вул. Новомістенська, 30
Історія навчального закладу
Школу заснував Харитоненко І.Г. як пансіонат для дівчат у 1913 році. З 1918 року заклад був перетворений на школу для дівчат. Після Великої Вітчизняної війни школа стала 7-річною. З 1953 року школа стала 8-річною, почали приймати хлопців.
1972 рік – збудовано будинок середньої загальноосвітньої школи №10, створені класи з поглибленим вивченням математики та фізики.
1991 рік – на базі класів з поглибленим вивченням математики та фізики за ініціативи адміністрації закладу відкрився перший у Сумській області ліцей фізико-математичного профілю. З цього часу заклад змінює назву на середню загальноосвітню школу-ліцей при Сумському фізико-технологічному інституті.
1993 рік – ліцей входить до комплексу Сумського державного університету. Відкривається хіміко-біологічний профіль.
1995 рік – школа-ліцей №10 при СФТІ знову змінює назву на навчально-виховний комплекс: середню загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №10, ліцей природничо-математичного профілю.
1996 рік – у природничо-математичному ліцеї відкривається гуманітарний профіль з поглибленим вивченням історії та правознавства.
1998-2001 роки – проводиться експериментальна робота з інтеграції рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай.
2001-2010 роки – запроваджено експериментальну інноваційну модель еколого-математично-природничого спрямування «Екологія та розвиток».
2004 рік – назва навчально-виховного комплексу: середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10, ліцею природничо-математичного профілю змінюється на Сумську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №10 ім. Героя Радянського Союзу О.Бутка.
2006 рік – педагогічний колектив став лауреатом конкурсу «100 кращих шкіл України» в номінації «Школа педагогічного пошуку».
Директор школи
Купреєва Нінель Миколаївна працює в навчальному закладі з 1982 року, на посаді директора - з 1995 року. Є головою осередку Асоціації керівників шкіл України Сумської області. Освіта вища – закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка у 1975 році, магістратуру при Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти у 2005 році. Учитель-методист, нагороджена знаком «Відмінник освіти України», Почесними Грамотами Міністерства освіти і науки України у 2000, 2002, 2007, 2010 роках та Почесною Грамотою Кабінету Міністрів України, медаллю «Василь Сухомлинський». Переможець конкурсу «100 кращих керівників шкіл України - 2007». Має друковані статті з досвіду роботи, які опубліковані у педагогічних виданнях. Декілька років поспіль має учнів-переможців ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Заслугою Купреєвої Нінель Миколаївни є створення гнучкої демократичної системи управління навчальним закладом. До складу педагогічного колективу входять шкільні педагоги, викладачі вищих навчальних закладів, які разом створили систему навчання обдарованих учнів. Це сприяє досягненню високих результатів у навчанні та вихованні старшокласників. Нінель Миколаївна – успішний менеджер-організатор, справедлива та далекоглядна людина.
Педагогічний колектив
Педагогічний колектив – це 105 педагогів, із них 5 кандидатів наук; мають вищу категорію 49 вчителів, звання «Заслужений вчитель України» - Азаренкова А.І., звання “Вчитель-методист” - 9 педагогів, 23 - звання “Старший учитель”; 12 - нагороджені знаком “Відмінник освіти України”, 1 - знаком «Василь Сухомлинський», 25 - Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України.
Основні напрями діяльності
Педагогічний колектив чітко усвідомлює мету діяльності, пріоритетні напрями, оптимальний зміст освіти. Характерними рисами роботи є: викладання профільних дисциплін у збільшеному обсязі; орієнтація на продовження освіти у вищому навчальному закладі; підготовку учнівської молоді до практичної діяльності в сучасних умовах; створення оптимальних умов для здобуття освіти; розвиток здібних і обдарованих учнів, формування навичок дослідницької роботи.
Працюємо над втіленням у життя таких пріоритетних напрямів діяльності:
- Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі.
Вивчення інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду та впровадження їх елементів у методичне забезпечення уроку. Інтеграція рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай. Участь і міжнародних, Всеукраїнських конкурсах та проектах. Робота шкільного наукового товариства «Пошук» та навчання обдарованих дітей у територіальному відділенні МАН. Створення авторських програм по роботі з обдарованими учнями та електронних засобів навчання. 7. Налагодження системи зв'язків із школами-партнерами, керівники яких є членами Асоціації керівників шкіл України. 8. Організація демократичної системи самоврядування учнів. Робота педагогічного колективу спрямована на всебічний розвиток і підвищення творчого потенціалу учнів, на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання й розвитку школярів.
Навчальний заклад сьогодні
[[]] | [ | |
Ячейка А-2 | Ячейка Б-2 | Ячейка В-2 |
Ячейка А-3 | Ячейка Б-3 | Ячейка В-3 |