Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна»
Матеріал з HistoryPedia
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Курси }}) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==Соціально-гуманітарний кредитний модуль== | ==Соціально-гуманітарний кредитний модуль== | ||
====Інтерактивні практичні заняття==== | ====Інтерактивні практичні заняття==== | ||
+ | Доброго дня, Юлія Григорівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
+ | 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
+ | 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
+ | |||
====Індивідуальні заняття==== | ====Індивідуальні заняття==== | ||
====Консультації==== | ====Консультації==== |
Версія за 14:22, 19 січня 2015
Зміст
Соціально-гуманітарний кредитний модуль
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Юлія Григорівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?