Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Назарчук Олександр Анатолійович»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
|||
Рядок 6: | Рядок 6: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:02, 19 січня 2015 (EET) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:02, 19 січня 2015 (EET) | ||
− | == | + | ==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль Назарчук О.А.|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]== |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
==Професійно-орієнтований кредитний модуль== | ==Професійно-орієнтований кредитний модуль== | ||
− | ===Теорія та методика фахової дисципліни | + | ===[[Теорія та методика фахової дисципліни Назарчук О.А.|Теорія та методика фахової дисципліни]]=== |
− | + | ||
− | + | ===[[ІКТ у викладанні предметів Назарчук О.А.|ІКТ у викладанні предметів]]=== | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | ===ІКТ у викладанні предметів | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | === | + | ===[[Психологія Назарчук О.А.|Психологія]]=== |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | === | + | ===[[Педагогічна інноватика Назарчук О.А.|Педагогічна інноватика]]=== |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + |
Версія за 16:37, 19 січня 2015
Зміст
Соціально-гуманітарний кредитний модуль
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Олександр Анатолійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:02, 19 січня 2015 (EET)