Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
|||
| Рядок 6: | Рядок 6: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:45, 19 січня 2015 (EET) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:45, 19 січня 2015 (EET) | ||
| − | == | + | ==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль Підлісна Ю.Г.|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]== |
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
==Професійно-орієнтований кредитний модуль== | ==Професійно-орієнтований кредитний модуль== | ||
| − | ===Теорія та методика фахової дисципліни | + | ===[[Теорія та методика фахової дисципліни Підлісна Ю.Г.|Теорія та методика фахової дисципліни]]=== |
| − | + | ||
| − | + | ===[[ІКТ у викладанні предметів Підлісна Ю.Г.|ІКТ у викладанні предметів]]=== | |
| − | + | ||
| − | + | ===[[Психологія Підлісна Ю.Г.|Психологія]]=== | |
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | ===ІКТ у викладанні предметів=== | + | |
| − | + | ||
| − | === | + | |
| − | === | + | ===[[Педагогічна інноватика Підлісна Ю.Г.|Педагогічна інноватика]]=== |
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
Версія за 17:12, 19 січня 2015
Зміст
Соціально-гуманітарний кредитний модуль
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Юлія Григорівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:45, 19 січня 2015 (EET)