Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Роговенко О.В.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 2: | Рядок 2: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ||
| + | Доброго дня, Ольга Василівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти.  | ||
| + | Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:  | ||
| + | 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?  | ||
| + | 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?  | ||
| + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:47, 19 січня 2015 (EET)  | ||
==== Індивідуальні заняття ====  | ==== Індивідуальні заняття ====  | ||
Версія за 17:16, 19 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Ольга Василівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:47, 19 січня 2015 (EET)