Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Усікова Любов Василівна»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
|||
| Рядок 7: | Рядок 7: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:59, 19 січня 2015 (EET) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:59, 19 січня 2015 (EET) | ||
| − | == | + | ==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль ПІБ|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]== |
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
==Професійно-орієнтований кредитний модуль== | ==Професійно-орієнтований кредитний модуль== | ||
| − | ===Теорія та методика фахової дисципліни | + | ===[[Теорія та методика фахової дисципліни ПІБ|Теорія та методика фахової дисципліни]]=== |
| − | + | ||
| − | + | ===[[ІКТ у викладанні предметів ПІБ|ІКТ у викладанні предметів]]=== | |
| − | + | ||
| − | + | ===[[Психологія ПІБ|Психологія]]=== | |
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | ===ІКТ у викладанні предметів=== | + | |
| − | + | ||
| − | === | + | |
| − | === | + | ===[[Педагогічна інноватика ПІБ|Педагогічна інноватика]]=== |
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
Версія за 17:19, 19 січня 2015
Зміст
Соціально-гуманітарний кредитний модуль
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня,Любов Василівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:59, 19 січня 2015 (EET)