Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Клець О.О.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 11: | Рядок 11: | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
− | # | + | #Щоб узагальнити всі знання про освітній процес,зробити висновки про стан освіти і намітити шляхи її вдосконалення. |
− | # | + | #Завдання філософії:аналіз і осмилення сучасного стану освіти та виявлення найбільш оптимальних способів структуризації педзнань. Завдання соцології: вивчення потреб в освіті, визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.--[[Користувач:Клець Олександр Олексійович|Клець Олександр Олексійович]] ([[Обговорення користувача:Клець Олександр Олексійович|обговорення]]) 13:14, 25 травня 2015 (EEST) |
---- | ---- | ||
---- | ---- |
Версія за 13:18, 25 травня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Олександр Олексійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:04, 28 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Щоб узагальнити всі знання про освітній процес,зробити висновки про стан освіти і намітити шляхи її вдосконалення.
- Завдання філософії:аналіз і осмилення сучасного стану освіти та виявлення найбільш оптимальних способів структуризації педзнань. Завдання соцології: вивчення потреб в освіті, визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.--Клець Олександр Олексійович (обговорення) 13:14, 25 травня 2015 (EEST)
Доброго дня, Олександр Олексійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:44, 5 травня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня, Олександр Олексійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:12, 12 травня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Доброго дня, Олександр Олексійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №4 Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- У чому полягає сутність Болонського процесу?
- Коли і ким було започатковано Болонський процес?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 14:16, 12 травня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня, Олександр Олексійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:22, 22 травня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: