Відмінності між версіями «Освітній менеджмент Павліченко В.І.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Консультації)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 5: Рядок 5:
 
- Розкрийте сутність формального та неформального лідерства в освітній організації. Наведіть приклад.
 
- Розкрийте сутність формального та неформального лідерства в освітній організації. Наведіть приклад.
 
Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 13:26, 10 червня 2015 (EEST)
 
Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 13:26, 10 червня 2015 (EEST)
 
+
Доброго дня, Наталіє Миколаївно!
 +
Лідер в освіті – це особа чи інституція, яка здійснює діяльність у сфері освіти, спрямовану на її розвиток, а досягнення і результати цієї діяльності є дороговказом для інших.
 +
Розрізняють «формальне» і «неформальне» лідерство. «Формальне» лідерство пов'язане з встановленими правилами призначення керівника і має на увазі функціональне ставлення. «Неформальне» лідерство виникає на основі особистих взаємин учасників. Це так званий характер лідерства. Тому офіційний лідер, який посідає керівні посади, не завжди буває найавторитетнішою людиною в колективі. Іноді може статися так, що виникне конфлікт між формальним і неформальним лідером і як наслідок педагогічний колектив почне знижувати якість освітніх послуг.
 +
Соціологи встановили, що неформальні лідери — це члени колективу, що займають зовсім на керівну посаду, але завдяки певним якостям разом із життєвим досвідом та поведінкою мають на оточуючих вплив, більше, ніж безпосередній керівник. Завдання керівника — направити авторитет такого лідера у потрібний русло. Правильно налагодивши стосунки, керівник отримає незамінного співробітника, яка зможе чітко ознайомитися з настроєм всього колективу. З іншого боку, через нього  легко і безболісно доносити до співробітників всі керівництва.
  
 
Доброго дня, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання.
 
Доброго дня, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання.

Версія за 12:38, 20 листопада 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, пані Павліченко,рада Вас вітати в розділі "Освітній менеджмент". Тема заняття - Лідер в освіті. Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання. - Охарактеризуйте поняття "лідер" - Розкрийте сутність формального та неформального лідерства в освітній організації. Наведіть приклад. Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--Атрощенко Наталія Миколаївна (обговорення) 13:26, 10 червня 2015 (EEST) Доброго дня, Наталіє Миколаївно! Лідер в освіті – це особа чи інституція, яка здійснює діяльність у сфері освіти, спрямовану на її розвиток, а досягнення і результати цієї діяльності є дороговказом для інших. Розрізняють «формальне» і «неформальне» лідерство. «Формальне» лідерство пов'язане з встановленими правилами призначення керівника і має на увазі функціональне ставлення. «Неформальне» лідерство виникає на основі особистих взаємин учасників. Це так званий характер лідерства. Тому офіційний лідер, який посідає керівні посади, не завжди буває найавторитетнішою людиною в колективі. Іноді може статися так, що виникне конфлікт між формальним і неформальним лідером і як наслідок педагогічний колектив почне знижувати якість освітніх послуг. Соціологи встановили, що неформальні лідери — це члени колективу, що займають зовсім на керівну посаду, але завдяки певним якостям разом із життєвим досвідом та поведінкою мають на оточуючих вплив, більше, ніж безпосередній керівник. Завдання керівника — направити авторитет такого лідера у потрібний русло. Правильно налагодивши стосунки, керівник отримає незамінного співробітника, яка зможе чітко ознайомитися з настроєм всього колективу. З іншого боку, через нього легко і безболісно доносити до співробітників всі керівництва.

Доброго дня, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання.

  • Для чого потрібне стратегічне планування в школі. Наведіть приклад.
  • Які види стратегічного планування Ви використовуєте в роботі.
  • Дайте визначення поняття "планування".

З повагою --Атрощенко Наталія Миколаївна (обговорення) 13:19, 16 червня 2015 (EEST) Чекаю відповідь!


Доброго дня, тема нашої зустрічі "методи та моделі прийняття управлінських рішень в управлінні навчальним закладом". Подумайте та дайте відповідь на запитання.

  • Що таке оптимальне рішення, прийняте кевіником навчального закладу.
  • Опишіть, які моделі прийняття управлінських рішень, Ви, використовуєте у своїй діяльності. Наведіть приклад.

Дякую. Чекаю відповіді.--Пінчук Діана Миколаївна (обговорення) 12:31, 30 вересня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Доброго ранку, Ви, успішно опрацьовуєте теми вищезазначених питань. Сьогодні наша зустріч присвячена проблемі "Якісне надання освітніх послуг". Дайте відповідь на запитання.

  • Опишіть процес моніторингу якості освіти як педагогічної проблеми.
  • Визначте, що розуміють під наданням якістних освітніх послуг в системі управління освітою.

Дякую за увагу. Чекаю на відповідь. --Пінчук Діана Миколаївна (обговорення) 10:41, 2 жовтня 2015 (EEST)

Консультації

Доброго дня, шановний керівник! Дякую всім тим хто вже встиг зробити повномірні відповіді на опрацьовані теми. Всіх останніх прошу опрацюйте зазначені питання з тем. Зверніть увагу, що наступного тижня у нас по розкладу заняття,з новими темами. Якщо є питання звертайтесь. Дякую. Чекаю на зустріч. --Пінчук Діана Миколаївна (обговорення) 11:39 2 жовтня 2015 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю