Відмінності між версіями «Менеджмент інновацій Сінєльнікова О. А.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 10: | Рядок 10: | ||
Інноваційна освітня діяльність – це складний процес, що потребує науко-во-методичного підходу на всіх рівнях управління. Всім учасникам процесу перетворень потрібно “знайти” себе: державним діячам освіти – розробити вiдповiднi проекти i пропозиції, регіональним органам – використати у своїй практиці світовий досвід упровадження інновацій у освіту, керівникам освiтнiх закладів успішно реалізувати надану можливість самореалiзацiї, педагогам – уміло використати свободу для вiдповiдального вибору способів i методів навчання--[[Користувач:Сінєльнікова Олена Анатоліївна|Сінєльнікова Олена Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Сінєльнікова Олена Анатоліївна|обговорення]]) 19:16, 2 грудня 2015 (EET) | Інноваційна освітня діяльність – це складний процес, що потребує науко-во-методичного підходу на всіх рівнях управління. Всім учасникам процесу перетворень потрібно “знайти” себе: державним діячам освіти – розробити вiдповiднi проекти i пропозиції, регіональним органам – використати у своїй практиці світовий досвід упровадження інновацій у освіту, керівникам освiтнiх закладів успішно реалізувати надану можливість самореалiзацiї, педагогам – уміло використати свободу для вiдповiдального вибору способів i методів навчання--[[Користувач:Сінєльнікова Олена Анатоліївна|Сінєльнікова Олена Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Сінєльнікова Олена Анатоліївна|обговорення]]) 19:16, 2 грудня 2015 (EET) | ||
+ | 2. | ||
+ | Управлінська підтримка інноваційних процесів у школі полягає у: | ||
+ | |||
+ | забезпеченні можливостей для професійного зростання вчителів, їх самовираження, особистісного розвитку; | ||
+ | |||
+ | забезпеченні наступності, перспективності і оптимальності у визначенні мети, змісту, форм і методів інноваційної діяльності вчителя (колективу); | ||
+ | |||
+ | формуванні особистого наукового потенціалу кожного педагога; | ||
+ | |||
+ | проведенні діагностики інноваційної діяльності на основі розроблених показників і критеріїв. | ||
+ | |||
+ | Під управлінням нововведеннями розуміють планування, організацію, регулювання і контроль процесу впровадження в педагогічну систему будь-яких нововведень. | ||
+ | |||
+ | Виділяють три етапи управління процесом впровадження педагогічного нововведення: | ||
+ | |||
+ | 1. Організація попередньої підготовки (моральної, теоретичної, функціональної) педагогічного персоналу: | ||
+ | |||
+ | уточнення змісту та сутності нововведення; | ||
+ | |||
+ | повідомлення ідеї і сутності нововведення педагогічним працівникам; | ||
+ | |||
+ | здійснення порівняльного аналізу педагогічної практики; | ||
+ | |||
+ | оволодіння прийомами та методами роботи; | ||
+ | |||
+ | планування та розробка методичних рекомендацій. | ||
+ | |||
+ | 2. Визначення і постановка цілей та завдань на основі аналізу існуючої практики та стратегічних завдань впровадження нововведення: | ||
+ | |||
+ | аналіз педагогічної практики; | ||
+ | |||
+ | виявлення існуючих суперечностей; | ||
+ | |||
+ | визначення мети впровадження педагогічного нововведення; | ||
+ | |||
+ | конкретизація завдань реалізації мети. | ||
+ | |||
+ | 3. Планування процесу впровадження нововведення: | ||
+ | |||
+ | розробка проекту, схеми, алгоритму; | ||
+ | |||
+ | конкретизація змісту окремих станів; | ||
+ | |||
+ | визначення термінологічного апарату; | ||
+ | |||
+ | розподіл обов’язків; | ||
+ | |||
+ | визначення змісту конкретних заходів із упровадження педагогічного нововведення. | ||
+ | |||
+ | Робота адміністрації навчального закладу з упровадження педагогічних інновацій спрямовується на вирішення таких часткових завдань: | ||
+ | |||
+ | Мотивування вибору педагогічних інновацій, призначених для впровадження. | ||
+ | |||
+ | Аналіз стану попереднього впровадження педагогічних нововведень у практику діяльності навчального закладу. | ||
+ | |||
+ | Конкретизація змісту педагогічного нововведення. | ||
+ | |||
+ | Морально-психологічна та практична підготовка колективу до реалізації нововведення. | ||
+ | |||
+ | Підбір літератури, розробка необхідного методичного та ресурсного забезпечення. | ||
+ | |||
+ | Планування заходів та визначення завдань методичних об’єднань, творчих груп учителів щодо впровадження. | ||
+ | |||
+ | Конкретизація видів і форм роботи з упровадження. | ||
+ | |||
+ | Контроль та облік досвіду впровадження, підведення підсумків та узагальнення результатів. | ||
+ | |||
+ | Звіт педагогічного колективу про роботу з упровадження педагогічних інновацій.--[[Користувач:Сінєльнікова Олена Анатоліївна|Сінєльнікова Олена Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Сінєльнікова Олена Анатоліївна|обговорення]]) 20:43, 2 грудня 2015 (EET) | ||
Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики. | Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики. |
Версія за 21:47, 2 грудня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Шановна пані Олена! Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:
1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?
2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)
Інноваційна освітня діяльність – це складний процес, що потребує науко-во-методичного підходу на всіх рівнях управління. Всім учасникам процесу перетворень потрібно “знайти” себе: державним діячам освіти – розробити вiдповiднi проекти i пропозиції, регіональним органам – використати у своїй практиці світовий досвід упровадження інновацій у освіту, керівникам освiтнiх закладів успішно реалізувати надану можливість самореалiзацiї, педагогам – уміло використати свободу для вiдповiдального вибору способів i методів навчання--Сінєльнікова Олена Анатоліївна (обговорення) 19:16, 2 грудня 2015 (EET) 2. Управлінська підтримка інноваційних процесів у школі полягає у:
забезпеченні можливостей для професійного зростання вчителів, їх самовираження, особистісного розвитку;
забезпеченні наступності, перспективності і оптимальності у визначенні мети, змісту, форм і методів інноваційної діяльності вчителя (колективу);
формуванні особистого наукового потенціалу кожного педагога;
проведенні діагностики інноваційної діяльності на основі розроблених показників і критеріїв.
Під управлінням нововведеннями розуміють планування, організацію, регулювання і контроль процесу впровадження в педагогічну систему будь-яких нововведень.
Виділяють три етапи управління процесом впровадження педагогічного нововведення:
1. Організація попередньої підготовки (моральної, теоретичної, функціональної) педагогічного персоналу:
уточнення змісту та сутності нововведення;
повідомлення ідеї і сутності нововведення педагогічним працівникам;
здійснення порівняльного аналізу педагогічної практики;
оволодіння прийомами та методами роботи;
планування та розробка методичних рекомендацій.
2. Визначення і постановка цілей та завдань на основі аналізу існуючої практики та стратегічних завдань впровадження нововведення:
аналіз педагогічної практики;
виявлення існуючих суперечностей;
визначення мети впровадження педагогічного нововведення;
конкретизація завдань реалізації мети.
3. Планування процесу впровадження нововведення:
розробка проекту, схеми, алгоритму;
конкретизація змісту окремих станів;
визначення термінологічного апарату;
розподіл обов’язків;
визначення змісту конкретних заходів із упровадження педагогічного нововведення.
Робота адміністрації навчального закладу з упровадження педагогічних інновацій спрямовується на вирішення таких часткових завдань:
Мотивування вибору педагогічних інновацій, призначених для впровадження.
Аналіз стану попереднього впровадження педагогічних нововведень у практику діяльності навчального закладу.
Конкретизація змісту педагогічного нововведення.
Морально-психологічна та практична підготовка колективу до реалізації нововведення.
Підбір літератури, розробка необхідного методичного та ресурсного забезпечення.
Планування заходів та визначення завдань методичних об’єднань, творчих груп учителів щодо впровадження.
Конкретизація видів і форм роботи з упровадження.
Контроль та облік досвіду впровадження, підведення підсумків та узагальнення результатів.
Звіт педагогічного колективу про роботу з упровадження педагогічних інновацій.--Сінєльнікова Олена Анатоліївна (обговорення) 20:43, 2 грудня 2015 (EET)
Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.
1. Чим інноваційна технологія відрізняється від нововведень? 2. Чи можна вважати інновацією будь - яке нововведення в освіті? Дякую. Бажаю успіху. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 15:38, 15 червня 2015 (EEST) 1.Інноваційні технології-це новостворені або удосконалені педагогічні системи, які забезпечують високий рівень навчально-виховного процесу.Інновація-комплексний процес,який передбачає створення, розроблення, доведення до використання, поширення нового рішення, що задовольняє певну потребу. Нововведення-генерування,прийняття та впровадження ідей, процесів, продуктів. 2. Ні.--Сінєльнікова Олена Анатоліївна (обговорення) 20:06, 2 грудня 2015 (EET) Шановні колеги!
Від щирого серця прийміть вітання з початком нового навчального року. Хай він принесе Вам тільки приємні події, радості й задоволення від результатів Вашої нелегкої праці. успіхів та наснаги в усіх Ваших починаннях.
Назважаючи на свято, ми сьогодні продовжуємо працювати. Я маю надію, що Ви налаштовані на навчання. Сьогодні ми працюємо дві пари. Прошу Вас перейти на мою сторінку обговорення та після ознайомлення з теоретичним матеріалом з теми: «Сучасні інноваційні технології навчання, виховання, управління у навчальному закладі» дайте відповіді на питання:
1.Визначте форми запровадження педагогічних технологій у навчально - виховний процес.
2. Чи можна вважати педагогічну майстерність - інноваційною технологією? Свою думку обгрунтуйте.
Дякую за Вашу роботу. Бажаю успіхів. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Шановна пані Олена!
На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Шановні колеги, вітаю! Тема нашої дискусії досить цікава та актуальна: Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти. Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)