Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Мартиненко В.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
Рядок 27: | Рядок 27: | ||
*в) організації індивідуального навчання; | *в) організації індивідуального навчання; | ||
*г) всі відповіді правильні; | *г) всі відповіді правильні; | ||
− | *д) правильна відповідь відсутня | + | *д) правильна відповідь відсутня |
+ | Відповідь:г) | ||
2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве): | 2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве): | ||
*а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію; | *а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію; | ||
Рядок 34: | Рядок 35: | ||
*г) уміння планувати й організовувати діяльність; | *г) уміння планувати й організовувати діяльність; | ||
*д) критичне мислення. | *д) критичне мислення. | ||
+ | Відповідь:г) | ||
3. Педагогічна технологія – це: | 3. Педагогічна технологія – це: | ||
*а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти; | *а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти; | ||
Рядок 40: | Рядок 42: | ||
*г) всі відповіді правильні; | *г) всі відповіді правильні; | ||
*д) правильна відповідь відсутня. | *д) правильна відповідь відсутня. | ||
+ | Відповідь:г) | ||
4. Інноваційний процес в освіті характеризується як: | 4. Інноваційний процес в освіті характеризується як: | ||
*а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти; | *а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти; | ||
Рядок 45: | Рядок 48: | ||
*в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти; | *в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти; | ||
*г) усі відповіді вірні. | *г) усі відповіді вірні. | ||
+ | Відповідь:а) | ||
5. Інтерактивними методами навчання є: | 5. Інтерактивними методами навчання є: | ||
*а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті; | *а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті; | ||
Рядок 51: | Рядок 55: | ||
*г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра; | *г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра; | ||
*д) всі відповіді правильні. | *д) всі відповіді правильні. | ||
+ | Відповідь:г) | ||
6. Сутність дослідницького методу навчання у тому, що: | 6. Сутність дослідницького методу навчання у тому, що: | ||
*а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання; | *а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання; | ||
Рядок 57: | Рядок 62: | ||
*г) всі відповіді правильні; | *г) всі відповіді правильні; | ||
*д) правильна відповідь відсутня. | *д) правильна відповідь відсутня. | ||
+ | Відповідь:а) | ||
7. Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве): | 7. Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве): | ||
*а) зацікавлення змістом навчального матеріалу; | *а) зацікавлення змістом навчального матеріалу; | ||
Рядок 63: | Рядок 69: | ||
*г) постановка проблемної задачі; | *г) постановка проблемної задачі; | ||
*д) пред‘явлення дидактичних вимог; | *д) пред‘явлення дидактичних вимог; | ||
+ | Відповідь:а) | ||
8. У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь: | 8. У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь: | ||
*а) у знаннях закономірностей розвитку особистості; | *а) у знаннях закономірностей розвитку особистості; | ||
Рядок 69: | Рядок 76: | ||
*г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь | *г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь | ||
*д) у володінні різноманітними педагогічними техніками. | *д) у володінні різноманітними педагогічними техніками. | ||
+ | Відповідь:б)--[[Користувач:Мартиненко Валентина Михайлівна|Мартиненко Валентина Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Мартиненко Валентина Михайлівна|обговорення]]) 11:09, 8 грудня 2015 (EET) | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 14:22, 26 листопада 2015 (EET) | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 14:22, 26 листопада 2015 (EET) |
Версія за 12:13, 8 грудня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день, шановні колеги! Вітаю з початком нового навчального року! Здоров'я, щастя, здійснення бажань, впевненості у своїх силах!
Сьогодні ми розпочинаємо наші заняття в цьому навчальному році. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 13:09, 2 вересня 2015 (EEST) Відповідь:Технологічність в освіті дозволяє використовувати найрізноманітніші шляхи навчання на основі сучасних систем, способів, принципів, підходів тощо.--Мартиненко Валентина Михайлівна (обговорення) 10:56, 8 грудня 2015 (EET)
Добрий день! Продовжуємо працювати. Прочитайте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:52, 9 вересня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете тему та завдання індивідуального заняття. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:24, 11 вересня 2015 (EEST)
Консультації
Тема консультації: "Особливості впровадження педагогічних технологій у навчальнл-виховний процес ЗНЗ"--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:07, 20 жовтня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Проведення та перевірка модульного контролю
Дайте відповідь на тестові питання:
1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :
- а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів;
- б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;
- в) організації індивідуального навчання;
- г) всі відповіді правильні;
- д) правильна відповідь відсутня
Відповідь:г) 2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):
- а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію;
- б) ініціативність та активність;
- в) високі пізнавальні мотиви;
- г) уміння планувати й організовувати діяльність;
- д) критичне мислення.
Відповідь:г) 3. Педагогічна технологія – це:
- а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти;
- б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів;
- в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;
- г) всі відповіді правильні;
- д) правильна відповідь відсутня.
Відповідь:г) 4. Інноваційний процес в освіті характеризується як:
- а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти;
- б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання;
- в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;
- г) усі відповіді вірні.
Відповідь:а) 5. Інтерактивними методами навчання є:
- а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті;
- б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення;
- в) самостійна робота учня;
- г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;
- д) всі відповіді правильні.
Відповідь:г) 6. Сутність дослідницького методу навчання у тому, що:
- а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;
- б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання;
- в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання;
- г) всі відповіді правильні;
- д) правильна відповідь відсутня.
Відповідь:а) 7. Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):
- а) зацікавлення змістом навчального матеріалу;
- б) зацікавлення процесом навчання;
- в) включення учнів у творчу діяльність;
- г) постановка проблемної задачі;
- д) пред‘явлення дидактичних вимог;
Відповідь:а) 8. У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:
- а) у знаннях закономірностей розвитку особистості;
- б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
- в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;
- г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь
- д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.
Відповідь:б)--Мартиненко Валентина Михайлівна (обговорення) 11:09, 8 грудня 2015 (EET) --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 14:22, 26 листопада 2015 (EET)