Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Підлісна Ю.Г.»
 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 6: | Рядок 6: | ||
* Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".  | * Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".  | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:04, 20 січня 2015 (EET)  | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:04, 20 січня 2015 (EET)  | ||
| + | |||
| + | 1. Технологічність в освіті дозволяє використовувати найрізноманітніші шляхи навчання на основі сучасних систем, способів, принципів, підходів тощо.  | ||
| + | |||
| + | 2. Технологічний підхід у навчанні можна розглядати як систему дій з планування, забезпечення й оцінювання всього процесу навчання з метою ефективної взаємодії викладача й учня і досягнення високої  результативності останньої.  | ||
| + | |||
| + | 3. Чотири етапи : 1. Поява в освітніх закладах теїхнічних засобів (40-50 р. 20 ст.); 2. виникнення програмового навчання (50-60 роки 20 ст.)3. Перехід від вербального навчання до аудівізуального (70-ті роки) 4. Створення компютерних лабораторій, дисплейних класів тощо (80-ті роки).  | ||
| + | |||
| + | --[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 14:21, 21 січня 2015 (EET)  | ||
==== Індивідуальні заняття ====  | ==== Індивідуальні заняття ====  | ||
Версія за 15:25, 21 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день! Сьогодні за розкладом у нас інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
 - Що таке технологічний підхід у навчанні?
 - Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".
 
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:04, 20 січня 2015 (EET)
1. Технологічність в освіті дозволяє використовувати найрізноманітніші шляхи навчання на основі сучасних систем, способів, принципів, підходів тощо.
2. Технологічний підхід у навчанні можна розглядати як систему дій з планування, забезпечення й оцінювання всього процесу навчання з метою ефективної взаємодії викладача й учня і досягнення високої результативності останньої.
3. Чотири етапи : 1. Поява в освітніх закладах теїхнічних засобів (40-50 р. 20 ст.); 2. виникнення програмового навчання (50-60 роки 20 ст.)3. Перехід від вербального навчання до аудівізуального (70-ті роки) 4. Створення компютерних лабораторій, дисплейних класів тощо (80-ті роки).
--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 14:21, 21 січня 2015 (EET)