Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Волобуєва Т.І.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
− | + | брого дня, Тамара Іванівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | |
+ | |||
+ | #Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
+ | #Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
+ | |||
+ | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | # | ||
+ | # | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 10:42, 29 лютого 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
брого дня, Тамара Іванівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
Ваші відповіді: