Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Лаврик О.Г.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 9: | Рядок 9: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:45, 29 лютого 2016 (EET) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:45, 29 лютого 2016 (EET) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | # | ||
+ | # | ||
+ | # | ||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Олександр Григорович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUMUhDd1A0UTBpdzQ/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №2] Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
+ | |||
+ | # Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми? | ||
+ | # Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти? | ||
+ | |||
+ | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:53, 2 березня 2016 (EET) | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: |
Версія за 10:57, 2 березня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня,Олександр Григорович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:45, 29 лютого 2016 (EET)
Ваші відповіді:
Доброго дня, Олександр Григорович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:53, 2 березня 2016 (EET)
Ваші відповіді: