Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Пустовіт О.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Індивідуальні заняття)
Рядок 32: Рядок 32:
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
+
«Технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»,бо по суті є комплексною та інтегрованою, що охоплює людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем, що стосуються всіх аспектів засвоєння знань. Методика сама є складовою педтехнології.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 18:55, 15 березня 2016 (EET)
 
+
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====

Версія за 19:59, 15 березня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день!

Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

Добрий вечір, Марина Вікторівна! ВІдповідаю на ваші питання: суть технологічності в освіті полягає в охопленні кола теоретичних та практичних питань керування, організації навчального процесу , методів та засобів навчання.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 19:28, 4 березня 2016 (EET)

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 13:11, 1 березня 2016 (EET)


Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
  • Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:40, 3 березня 2016 (EET) Відповіді на питання.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 21:39, 4 березня 2016 (EET) 1. Аналізуючи різні підходи до розкриття терміну "педагогічна технологія", впадає в око розмежувння опонентів на два табори. З одного боку "педагогічна технологія" - процес чи спосіб виконання завдання (С. Солдінг - цілісний процес постановки мети, постійне поновлення навчальних планів, програм та оцінювання педагогічних систем в цілому. З другого боку "педагогічна технологія" - це апаратура для навчального процесу (М. Вулман - цілеспрямоване використання предметів, прийомів, засобів чи відносин для підвищення навчального процесу). 2. Освітня технологія - стратегія розвитку національного, державного, регіонального і муніципального освітнього простору. Педагогічна технологія - змістовна техніка організації навчального процесу. Технологія навчння - шлях освоєння конкретного навчального матеріалу в межах визначеного предмета, теми, питання й у межах цієї технології. Персоніфікована технологія - це діяльність педагогів-новаторів.

Дякую за вчасно надіслані та грунтовні відповіді!

Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

  • Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:16, 15 березня 2016 (EET) Добрий вечір, Марина Вікторівна. Відповідаю на Ваше питання.Будь-яка педагогічна система є технологічною, так як, кожна із педагогічних систем визначає мету, обирає засоби її досягнення та формує правила користування цими засобами.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 18:41, 15 березня 2016 (EET)

Індивідуальні заняття

«Технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»,бо по суті є комплексною та інтегрованою, що охоплює людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем, що стосуються всіх аспектів засвоєння знань. Методика сама є складовою педтехнології.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 18:55, 15 березня 2016 (EET)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю