Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Яловець С.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
Рядок 18: | Рядок 18: | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
− | + | Доброго дня. Первинна і вторинна інтерпритація візуальних джерел вірізняється тим , що первинна зводиться до аналізу ситуації , а вторинна як метод дослідження джерел.<nowiki>Вставити сюди неформатований текст.</nowiki>--[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 15:30, 20 квітня 2016 (EEST) | |
− | + | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== |
Версія за 15:34, 20 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань
Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії
Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:
- Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
- У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?
Дякую за співпрацю! З повагою --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 15:16, 20 квітня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня. Первинна і вторинна інтерпритація візуальних джерел вірізняється тим , що первинна зводиться до аналізу ситуації , а вторинна як метод дослідження джерел.Вставити сюди неформатований текст.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 15:30, 20 квітня 2016 (EEST)