Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Яловець С.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 20: | Рядок 20: | ||
− | Необ'єктивність фотодокументів полягає в тому , що людина може позувати фотографу. | + | Необ'єктивність фотодокументів полягає в тому , що людина може позувати фотографу.--[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 15:41, 20 квітня 2016 (EEST) |
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 15:45, 20 квітня 2016
--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 15:40, 20 квітня 2016 (EEST)==== Інтерактивні практичні заняття ==== Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань
Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії
Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:
- Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
- У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?
Дякую за співпрацю! З повагою --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 15:16, 20 квітня 2016 (EEST)
Доброго дня. Первинна і вторинна інтерпритація візуальних джерел вірізняється тим , що первинна зводиться до аналізу ситуації , а вторинна як метод дослідження джерел.Вставити сюди неформатований текст.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 15:30, 20 квітня 2016 (EEST)
Необ'єктивність фотодокументів полягає в тому , що людина може позувати фотографу.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 15:41, 20 квітня 2016 (EEST)