Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Малиш В.В.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 19: | Рядок 19: | ||
Доброго дня!Даю відповідь на перше запитання. Різниця між первинною та вторинною інтерпретацією полягає в тому,що первинна тільки аналізує і описує ситуації,а вторинна інтерпретація власне і є метою дослідження джерела.--[[Користувач:Малиш Валерій Валерійович|Малиш Валерій Валерійович]] ([[Обговорення користувача:Малиш Валерій Валерійович|обговорення]]) 15:28, 20 квітня 2016 (EEST) | Доброго дня!Даю відповідь на перше запитання. Різниця між первинною та вторинною інтерпретацією полягає в тому,що первинна тільки аналізує і описує ситуації,а вторинна інтерпретація власне і є метою дослідження джерела.--[[Користувач:Малиш Валерій Валерійович|Малиш Валерій Валерійович]] ([[Обговорення користувача:Малиш Валерій Валерійович|обговорення]]) 15:28, 20 квітня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Даю відповідь на друге запитання. Необ*єктивність фотознімків як історичних джерел полягає в тому,що фотознімок,особливо в давні часи був більше мистецтвом,а ніж реальним відображенням подій того часу.--[[Користувач:Малиш Валерій Валерійович|Малиш Валерій Валерійович]] ([[Обговорення користувача:Малиш Валерій Валерійович|обговорення]]) 15:42, 20 квітня 2016 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 15:46, 20 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань
Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії
Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:
- Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
- У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?
Дякую за співпрацю! З повагою --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 15:11, 20 квітня 2016 (EEST)
Доброго дня!Даю відповідь на перше запитання. Різниця між первинною та вторинною інтерпретацією полягає в тому,що первинна тільки аналізує і описує ситуації,а вторинна інтерпретація власне і є метою дослідження джерела.--Малиш Валерій Валерійович (обговорення) 15:28, 20 квітня 2016 (EEST)
Даю відповідь на друге запитання. Необ*єктивність фотознімків як історичних джерел полягає в тому,що фотознімок,особливо в давні часи був більше мистецтвом,а ніж реальним відображенням подій того часу.--Малиш Валерій Валерійович (обговорення) 15:42, 20 квітня 2016 (EEST)