Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Яловець С.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
|||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | + | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | |
− | + | ||
Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: '''"Методика роботи з історичними джерелами"'''. За цим посиланням знаходиться [http://www.novadoba.org.ua/ukr/node/67 Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"] | Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: '''"Методика роботи з історичними джерелами"'''. За цим посиланням знаходиться [http://www.novadoba.org.ua/ukr/node/67 Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"] | ||
Рядок 17: | Рядок 16: | ||
Дякую за співпрацю! З повагою --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 15:16, 20 квітня 2016 (EEST) | Дякую за співпрацю! З повагою --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 15:16, 20 квітня 2016 (EEST) | ||
− | Доброго дня. Первинна і вторинна інтерпритація візуальних джерел вірізняється тим , що первинна зводиться до аналізу ситуації , а вторинна як метод дослідження джерел. | + | Доброго дня. Первинна і вторинна інтерпритація візуальних джерел вірізняється тим , що первинна зводиться до аналізу ситуації , а вторинна як метод дослідження джерел.[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 15:30, 20 квітня 2016 (EEST) |
Версія за 16:17, 20 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань
Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії
Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:
- Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
- У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?
Дякую за співпрацю! З повагою --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 15:16, 20 квітня 2016 (EEST)
Доброго дня. Первинна і вторинна інтерпритація візуальних джерел вірізняється тим , що первинна зводиться до аналізу ситуації , а вторинна як метод дослідження джерел.Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 15:30, 20 квітня 2016 (EEST)
Необ'єктивність фотодокументів полягає в тому , що людина може позувати фотографу.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 15:41, 20 квітня 2016 (EEST)