Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Малиш В.В.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ||
| − | Валерій,   | + | Доброго дня, Валерій Валерійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:  | 
| − | --[[Користувач:  | + | |
| − | + | #Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?  | |
| + | #Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?  | ||
| + | |||
| + | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.  | ||
| + | |||
| + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:22, 25 квітня 2016 (EEST)  | ||
| + | ----  | ||
| + | Ваші відповіді:  | ||
| + | #  | ||
| + | #  | ||
==== Індивідуальні заняття ====  | ==== Індивідуальні заняття ====  | ||
Версія за 10:26, 25 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Валерій Валерійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 - Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:22, 25 квітня 2016 (EEST)
Ваші відповіді: