Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Романчук Т.Ю.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 12: Рядок 12:
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:
 
#
 
#
#
+
# Основні завдання філософії освіти:
 +
- аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;
 +
- вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
 +
Основні завдання соціології освіти:
 +
- вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини;
 +
- оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості;
 +
- аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності;
 +
- виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу;
 +
- визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 20:24, 26 квітня 2016 (EEST)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 20:28, 26 квітня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Тетяна Юріївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:24, 25 квітня 2016 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Основні завдання філософії освіти:
- аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; 
- вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.

Основні завдання соціології освіти:

- вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; 
- оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; 
- аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; 
- виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; 
- визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 20:24, 26 квітня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю