Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Манько О.О.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 13: | Рядок 13: | ||
# | # | ||
− | Доброго дня,Людмила Олександрівна,відповідаю на перше питання:філософське дослідження освіти необхідне тому,що лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.Це виразно продемонстрував американський науковець А.Азімов у праці "Вид у височині". | + | Доброго дня,Людмила Олександрівна,відповідаю на перше питання: |
+ | |||
+ | філософське дослідження освіти необхідне тому,що лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.Це виразно продемонстрував американський науковець А.Азімов у праці "Вид у височині". | ||
+ | |||
Завдяки філософії,можна зробити загалльні висновки зі стану освіти сьогодні і намітити шляхи її вдосконалення.Філософія розкриває місце і роль освіти в наш час,ставить завдання своєрідного сприйняття світу,розкриває багатовимірність самої освіти.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 14:48, 28 квітня 2016 (EEST) | Завдяки філософії,можна зробити загалльні висновки зі стану освіти сьогодні і намітити шляхи її вдосконалення.Філософія розкриває місце і роль освіти в наш час,ставить завдання своєрідного сприйняття світу,розкриває багатовимірність самої освіти.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 14:48, 28 квітня 2016 (EEST) | ||
Версія за 15:36, 28 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Олександр Олександрович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:23, 25 квітня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня,Людмила Олександрівна,відповідаю на перше питання:
філософське дослідження освіти необхідне тому,що лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.Це виразно продемонстрував американський науковець А.Азімов у праці "Вид у височині".
Завдяки філософії,можна зробити загалльні висновки зі стану освіти сьогодні і намітити шляхи її вдосконалення.Філософія розкриває місце і роль освіти в наш час,ставить завдання своєрідного сприйняття світу,розкриває багатовимірність самої освіти.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 14:48, 28 квітня 2016 (EEST)
2.Відповідь на друге питання:
завдання філософії освіти наступні: -аналіз і осмислення сучасної структури освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; -вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань,виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
Завдання соціології: -вивчення потреб в освіті,розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; -оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; -аналіз ставлення суспільства і тих,хто навчається,до освіти,виявляє її соціальні цінності; -виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; -визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 15:29, 28 квітня 2016 (EEST)