Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Романчук Т.Ю.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 11: | Рядок 11: | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
− | + | 1) Доброго дня! Хочу сказати, на мою думку лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, хоча освіту досліджує багато наук: педагогіка, психологія, соціологія і т. ін. Нині філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Саме філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Всі причетні для цього науки ( педагогіка, психологія, політологія, соціологія тощо) напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST) | |
− | в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, | + | 2) Основні завдання філософії освіти: |
− | хоча освіту досліджує багато наук: педагогіка,психологія, соціологія і т. ін. | + | - аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; |
− | Нині філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в | + | - вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. |
− | повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві.Саме філософія | + | Основні завдання соціології освіти: |
− | + | - вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; | |
− | основою. Всі причетні | + | - оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; |
− | соціологія тощо) напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) | + | - аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; |
− | + | - виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; | |
− | + | - визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST) | |
− | + | ||
− | 2 Основні завдання філософії освіти: | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | Основні завдання соціології освіти: | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 22:06, 28 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Тетяна Юріївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:24, 25 квітня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
1) Доброго дня! Хочу сказати, на мою думку лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, хоча освіту досліджує багато наук: педагогіка, психологія, соціологія і т. ін. Нині філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Саме філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Всі причетні для цього науки ( педагогіка, психологія, політологія, соціологія тощо) напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST) 2) Основні завдання філософії освіти:
- аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; - вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
Основні завдання соціології освіти:
- вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; - оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; - аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; - виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; - визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)