Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Романчук Т.Ю.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 11: | Рядок 11: | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
− | 1) Доброго дня! Хочу сказати, на мою думку лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, хоча освіту досліджує багато наук: педагогіка, психологія, соціологія і т. ін. Нині філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Саме філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Всі причетні для цього науки ( педагогіка, психологія, політологія, соціологія тощо) напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST) | + | 1) Доброго дня! Хочу сказати, на мою думку лише філософія в змозі узагальнити |
+ | всі знання про освітній процес і звести їх у систему, хоча освіту досліджує багато | ||
+ | наук: педагогіка, психологія, соціологія і т. ін. Нині філософія, формуючи загальну | ||
+ | картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному | ||
+ | суспільстві. Саме філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною | ||
+ | методологічною основою. Всі причетні для цього науки ( педагогіка, психологія, політологія, соціологія тощо) | ||
+ | напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST) | ||
2) Основні завдання філософії освіти: | 2) Основні завдання філософії освіти: | ||
− | - аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; | + | - аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості |
− | - вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. | + | стратегічних змін у сфері освіти; |
+ | - вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань | ||
+ | та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. | ||
Основні завдання соціології освіти: | Основні завдання соціології освіти: | ||
− | - вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; | + | - вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в |
− | - оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; | + | житті суспільства та особистому житті людини; |
− | - аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; | + | - оцінка рівня і якості знань у контексті їх |
+ | соціальної значущості; | ||
+ | - аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, | ||
+ | до освіти, виявлення її соціальної цінності; | ||
- виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; | - виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; | ||
- визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST) | - визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST) |
Версія за 22:07, 28 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Тетяна Юріївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:24, 25 квітня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
1) Доброго дня! Хочу сказати, на мою думку лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, хоча освіту досліджує багато наук: педагогіка, психологія, соціологія і т. ін. Нині філософія, формуючи загальну
картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному
суспільстві. Саме філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Всі причетні для цього науки ( педагогіка, психологія, політологія, соціологія тощо)
напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)
2) Основні завдання філософії освіти:
- аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; - вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
Основні завдання соціології освіти:
- вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; - оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; - аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; - виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; - визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)