Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Манько О.О.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 21: | Рядок 21: | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:42, 12 травня 2016 (EEST) | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:42, 12 травня 2016 (EEST) | ||
− | + | Добрий день,Марина Вікторівна: | |
+ | |||
+ | на мою думку, педагогічна система завжди повинна бути технологічною, оскільки технологічний підхід характеризує спрямованість педагогічних досліджень на вдосконалення діяльності навчання, підвищення її результативності, інструментальності, інтенсивності.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 12:13, 14 травня 2016 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 12:20, 14 травня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день!
Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:31, 27 квітня 2016 (EEST)
Добрий день,Марина Вікторівна,відповідаю на ваше питання:
суть технологічності в освіті полягає у вирішенні проблем розвитку особистості учня та вчителя,технологізації цього процесу. Вчитель виступає в ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник.Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь школярів,а на діагностику їх діяльності та розвитку.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 12:48, 3 травня 2016 (EEST)
Дякую за вчасно надіслані відповіді!
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:42, 12 травня 2016 (EEST)
Добрий день,Марина Вікторівна:
на мою думку, педагогічна система завжди повинна бути технологічною, оскільки технологічний підхід характеризує спрямованість педагогічних досліджень на вдосконалення діяльності навчання, підвищення її результативності, інструментальності, інтенсивності.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 12:13, 14 травня 2016 (EEST)