Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Мацак О.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 21: | Рядок 21: | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:43, 12 травня 2016 (EEST) | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:43, 12 травня 2016 (EEST) | ||
Відповідь: Так, згодна, бо кожному вчителю необхідно вибирати технологію, яка дозволить максимально використати власний творчий потенціал. --[[Користувач:Мацак Олена Миколаївна|Мацак Олена Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Мацак Олена Миколаївна|обговорення]]) 21:41, 14 травня 2016 (EEST) | Відповідь: Так, згодна, бо кожному вчителю необхідно вибирати технологію, яка дозволить максимально використати власний творчий потенціал. --[[Користувач:Мацак Олена Миколаївна|Мацак Олена Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Мацак Олена Миколаївна|обговорення]]) 21:41, 14 травня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Добрий день! | ||
+ | Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія". | ||
+ | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:55, 18 травня 2016 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 10:59, 18 травня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день!
Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:32, 27 квітня 2016 (EEST) Відповідь: Критерії технологічності – будь-яка педагогічна технологія повинна задовольнити деякі основні методологічні вимоги (критерії технологічності). Концептуальність – у будь-якій педагогічній технології повинна бути опора на конкретну наукову концепцію, яка включає філософське, психологічне,идидактичне і соціально - педагогічне обґрунтування досягнень освітніх цілей. Системність – пед. технологія повинна володіти всіма ознаками системи: логікою процесу, взаємозв’язком всіх його частин, цілісністю. Можливість управління – це можливість діагностичного ціле направлення, планування, проектування процесу навчання, поетапної діагностики, варіювання засобам і методами процесу навчання з метою корекції результатів. Ефективність – сучасні пед. технології існують в конкурентних умовах і повинні бути ефективними в результатах і оптимальними в затратах, гарантувати досягнення конкретного стандарту навчання. Відтворення – можливість застосування (повторення, відтворення) пед. технології в інших однотипних навчальних закладах, іншими суб’єктами. --Мацак Олена Миколаївна (обговорення) 21:37, 14 травня 2016 (EEST)
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:43, 12 травня 2016 (EEST) Відповідь: Так, згодна, бо кожному вчителю необхідно вибирати технологію, яка дозволить максимально використати власний творчий потенціал. --Мацак Олена Миколаївна (обговорення) 21:41, 14 травня 2016 (EEST)
Добрий день!
Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:55, 18 травня 2016 (EEST)