Педагогічна інноватика Яковенко Т.Т.
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день!
Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:40, 27 квітня 2016 (EEST)
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:47, 12 травня 2016 (EEST)
Добрий день! Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія". --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:00, 18 травня 2016 (EEST)
Технологічність в освіті - це комплексний інтегративний процес, що охоплює людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем, а також планування, забезпечення, оцінювання і керування вирішенням пролем, що стосується всіх аспектів засвоєння знань. У новому і ширшому розумінні це - систематичний метод планування, застосування й оцінювання всього процесу навчання й засвоєння знань шляхом обліку людських і технічних ресурсів, а також взаємодії між ними для досягнення оптимальних результатів.
Індивідуальні заняття
Консультації
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:16, 23 травня 2016 (EEST)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:35, 8 вересня 2016 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:
- Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
виховання творчої особистості.
- Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.
- Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?
позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.
- Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
ставлення позитивне, ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів середній. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:06, 31 травня 2016 (EEST)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:10, 26 вересня 2016 (EEST)