Теорія та методика фахової дисципліни Підлісна Ю.Г.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 17:13, 27 січня 2015, створена Підлісна Юлія Григорівна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Шановна пані Юліє!

Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". На моїй сторінці обговорення ви знайдете теоретичний матеріал з теми. Ознайомившись з матеріалом, дайте відповіді на питання:

1. Яку роль у вивченні історії Ви відводите історичним джерелам?

2. Чи можна вивчати історію без історичних джерел?

Свої відповіді обгрунтуйте прикладами з Вашої практики.

Дякую за роботу. З повагою, --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 14:25, 21 січня 2015 (EET)

Шановна Світлано Миколаївно ! Я вважаю, що усе вивчення історії грунтується на історичних джерелах. Історичні джерела - це пам 'ятки минулого, які свідчать про історію людського суспільства. Їх види : речові, етнографічні, лінгвістичні, усні, писемні (актові, оповідні). Історія - це наука про минуле. А щоб вивчити це минуле історик має проаналізувати відповідні події, факти тощо на основі історичних джерел. Немає історичних джерел - немає історичної науки. Це аксіома історіографії.

  Наприклад, у 2010 році учні ліцею брали участь у Всеукраїнському конкурсі робітничих професій. Були створені творчі групи, які працювали з архівними документами, вивчаючи  історію усіх професій з яких здійснює підготовку робіників навчальний заклад. Також одна з творчих груп працювала над історією професії "тракторист" у Липоводолинському районі. Зокрема, учні цієї групи досліджували професійний шлях жінки-трактористки, яка народилася та проживала у Липоводолинському районі Копил М.Я.  Так учнями була записана розповідь Копил М.Я., проаналізовані архіви газет, де друкувалися статті про жінку, яка після закінчення Другої Світової війни, освоїла "технічно чоловічу" професію. 

--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 16:09, 27 січня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю