Соціально-гуманітарний кредитний модуль Двоскін Л.Ю.
Матеріал з HistoryPedia
Версія від 13:54, 26 січня 2015, створена Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення • внесок) (→Інтерактивні практичні заняття)
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:35, 26 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді: