Теорія та методика фахової дисципліни Наумко Л.М.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 12:55, 4 травня 2017, створена Драновська Світлана Вікторівна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Вітаю Вас, шановні колеги. Сьогодні у нас перше заняття, на якому ми працюємо за темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу Вас пройти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.

Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:

  1. Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін в ЗНЗ?
  2. Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:26, 28 квітня 2017 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Основним нормативним документом є національна доктрина розвитку освіти, а також державний освітній стандарт, який конкретизує завдання і вимоги до результатів навчання історії.
  2. Зміст історичної освіти реалізується у вигляді шкільних навчальних планів, програм, підручників та методичних посібників. --Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 21:17, 1 травня 2017 (EEST)


Доброго дня, Любов Миколаївна. Дякую Вам за вчасні відповіді. Сьогодні у нас інтерактивне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання Тема 2. Специфіка методики викладання історії.

Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:

  1. Зміст навчання історії в школі це...
  2. Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:51, 4 травня 2017 (EEST)


Ваші відповіді:



Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю