Педагогічна інноватика Наумко Л.М.
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день!
Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:45, 26 квітня 2017 (EEST) Педагогічна технологія в загально педагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання. Окрема предметна педагогічна технологія - сукупність методів і засобів для реалізації визначеного змісту навчання в межах одного предмета. --Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 21:13, 1 травня 2017 (EEST)
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
- Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 15:37, 16 травня 2017 (EEST) 1 перыод 40-50рр.термын "технологыя в навчанны" означав застосування ынженерноъ думки в навчальному процесы,технычны засоби навчання.11 перыод середина 50-60рр.-запровадження програмованого навчання.111період 70-ті роки доповнюється навчальний процес інформатикою.1У період 80-ті роки-характеризується створенням комп'ютерних лабораторій і дисплейних класів.Дискусія про сутність педагогічної ттттехнології зводиться до зіткнення двох точок зору.Одні вважають пед. технологію комплексом сучасних технічних засобів навчання.Другі автори вважають їїпроцесом комунікації.Окрему групу становлять автори, які поєднують у поняття "пед. технології" засоби і процес навчання. Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
- Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 18:16, 16 травня 2017 (EEST) Педагогічна технологія досліджує весь навчальний процес у цілому,розглядає його як систему,об'єднує і нові концепції процесу навчання і проблему відшукування нових засобів та методів навчання.Освітні технології є стратегіями розвитку національного,державного,регіонального і муніципальнпго освітнього простору.Педагогічна технологія відображає тактику реалізації освітніх технологій.Педагогічна технологія це наука і одночасно система способів,принципів навчання і як реальний процес навчання.--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 11:00, 20 червня 2017 (EEST)
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
- Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 19:30, 19 травня 2017 (EEST)
Індивідуальні заняття
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття. Завдання № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:
- Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
- Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
- Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 20:05, 22 травня 2017 (EEST)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 20:46, 30 травня 2017 (EEST)