Соціально-гуманітарний кредитний модуль Киричок О.П.
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:04, 30 березня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Доброго дня! Філософське дослідження освіти необхідне тому, що саме філософія має можливість узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, бо в неї таке призначення.Саме завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення.Філософія здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілою її провідна роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному, соціальному та духовному розвитку. Філософія витупає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Філософія також доводить, що освіта є дійовим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності: війни та миру, екології, продовольства, техногенних загроз.
- Основні завдання філософії освіти:
1. Аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; 2. Вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Основні завдання соціології освіти: 1. Вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; 2. Оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; 3. Аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; 4. Виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; 5. Визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:06, 10 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
Індивідуальні заняття
Доброго дня, Шановна Ольга Петрівна ! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:40, 14 квітня 2015 (EEST)
Ваша відповідь: