Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №10 ім. О. Бутка, м. Суми, Сумської області
Зміст
Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №10 ім. О. Бутка, м. Суми, Сумської області
м. Суми, вул. Новомістенська, 30
Історія навчального закладу
Школу заснував Харитоненко І.Г. як пансіонат для дівчат у 1913 році. З 1918 року заклад був перетворений на школу для дівчат. Після Великої Вітчизняної війни школа стала 7-річною. З 1953 року школа стала 8-річною, почали приймати хлопців.
1972 рік – збудовано будинок середньої загальноосвітньої школи №10, створені класи з поглибленим вивченням математики та фізики.
1991 рік – на базі класів з поглибленим вивченням математики та фізики за ініціативи адміністрації закладу відкрився перший у Сумській області ліцей фізико-математичного профілю. З цього часу заклад змінює назву на середню загальноосвітню школу-ліцей при Сумському фізико-технологічному інституті.
1993 рік – ліцей входить до комплексу Сумського державного університету. Відкривається хіміко-біологічний профіль.
1995 рік – школа-ліцей №10 при СФТІ знову змінює назву на навчально-виховний комплекс: середню загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №10, ліцей природничо-математичного профілю.
1996 рік – у природничо-математичному ліцеї відкривається гуманітарний профіль з поглибленим вивченням історії та правознавства.
1998-2001 роки – проводиться експериментальна робота з інтеграції рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай.
2001-2010 роки – запроваджено експериментальну інноваційну модель еколого-математично-природничого спрямування «Екологія та розвиток».
2004 рік – назва навчально-виховного комплексу: середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10, ліцею природничо-математичного профілю змінюється на Сумську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №10 ім. Героя Радянського Союзу О.Бутка.
2006 рік – педагогічний колектив став лауреатом конкурсу «100 кращих шкіл України» в номінації «Школа педагогічного пошуку».
Директор школи
Купреєва Нінель Миколаївна працює в навчальному закладі з 1982 року, на посаді директора - з 1995 року. Є головою осередку Асоціації керівників шкіл України Сумської області. Освіта вища – закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка у 1975 році, магістратуру при Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти у 2005 році. Учитель-методист, нагороджена знаком «Відмінник освіти України», Почесними Грамотами Міністерства освіти і науки України у 2000, 2002, 2007, 2010 роках та Почесною Грамотою Кабінету Міністрів України, медаллю «Василь Сухомлинський». Переможець конкурсу «100 кращих керівників шкіл України - 2007». Має друковані статті з досвіду роботи, які опубліковані у педагогічних виданнях. Декілька років поспіль має учнів-переможців ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Заслугою Купреєвої Нінель Миколаївни є створення гнучкої демократичної системи управління навчальним закладом. До складу педагогічного колективу входять шкільні педагоги, викладачі вищих навчальних закладів, які разом створили систему навчання обдарованих учнів. Це сприяє досягненню високих результатів у навчанні та вихованні старшокласників. Нінель Миколаївна – успішний менеджер-організатор, справедлива та далекоглядна людина.
Педагогічний колектив
Педагогічний колектив – це 105 педагогів, із них 5 кандидатів наук; мають вищу категорію 49 вчителів, звання «Заслужений вчитель України» - Азаренкова А.І., звання “Вчитель-методист” - 9 педагогів, 23 - звання “Старший учитель”; 12 - нагороджені знаком “Відмінник освіти України”, 1 - знаком «Василь Сухомлинський», 25 - Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України.
У 2006-2007 навчальному році за участь у Всеукраїнському конкурсі «100 кращих шкіл України – 2006» педагогічний колектив нагороджено дипломом лауреата в номінації «Школа педагогічного пошуку».
У 2009, 2010, 2011 та 2012 роках заклад чотири рази був переможцем Всеукраїнської громадської акції «Флагмани освіти та науки України», за якісну роботу з учнями педагогічний колектив у 2009, 2011 та 2012 роках відзначено дипломом Міністерства освіти і науки України як переможця Всеукраїнської громадської акції «Флагмани освіти та науки України».
За вагомий особистий внесок у розвиток освіти Сумщини, професіоналізм та результати роботи з обдарованими учнями в 2010 році педколектив нагороджений Почесною грамотою голови Сумської обласної державної адміністрації. 22 травня 2014 року в упправлінні освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації відбулося засідання регіональної експертної ради, на якому розглядалося питання атестації нашої школи. У 2014 році школу було атестовано з рівнем освітньої діяльності "ВИСОКИЙ", педагогічний колектив відзначено за якісну роботу, його фото розміщено на Дошці пошани освітян Сумської області.
Основні напрями діяльності
Педагогічний колектив чітко усвідомлює мету діяльності, пріоритетні напрями, оптимальний зміст освіти. Характерними рисами роботи є: викладання профільних дисциплін у збільшеному обсязі; орієнтація на продовження освіти у вищому навчальному закладі; підготовку учнівської молоді до практичної діяльності в сучасних умовах; створення оптимальних умов для здобуття освіти; розвиток здібних і обдарованих учнів, формування навичок дослідницької роботи. Працюємо над втіленням у життя таких пріоритетних напрямів діяльності:
- Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі.
- Вивчення інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду та впровадження їх елементів у методичне забезпечення уроку.
- Інтеграція рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай.
- Участь і міжнародних, Всеукраїнських конкурсах та проектах.
- Робота шкільного наукового товариства «Пошук» та навчання обдарованих дітей у територіальному відділенні МАН.
- Створення авторських програм по роботі з обдарованими учнями та електронних засобів навчання.
- Налагодження системи зв'язків із школами-партнерами, директори яких є членами Асоціації керівників шкіл України.
- Організація демократичної системи самоврядування учнів.
Робота педагогічного колективу спрямована на всебічний розвиток і підвищення творчого потенціалу учнів, на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання й розвитку школярів.
Навчальний заклад сьогодні
[[]] | [ | |
Ячейка А-2 | Ячейка Б-2 | Ячейка В-2 |
Ячейка А-3 | Ячейка Б-3 | Ячейка В-3 |