Обговорення користувача:Хабарова Лариса Михайлівна

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 15:04, 19 січня 2015, створена Рідченко Людмила Олександрівна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Зміст

Соціально-гуманітарний кредитний модуль

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Лариса Михайлівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю

Професійно-орієнтований кредитний модуль

Теорія та методика фахової дисципліни


Інтерактивні практичні заняття

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю


ІКТ у викладанні предметів


Інтерактивні практичні заняття

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю


Психологія


Інтерактивні практичні заняття

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю


Педагогічна інноватика


Інтерактивні практичні заняття

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю