Соціально-гуманітарний кредитний модуль Лаврик О.Г.
Матеріал з HistoryPedia
								Версія від 10:49, 29 лютого 2016, створена Рідченко Людмила Олександрівна  (обговорення • внесок) (→Інтерактивні практичні заняття)
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
брого дня,Олександр Григорович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 - Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:45, 29 лютого 2016 (EET)
Ваші відповіді: