Теорія та методика фахової дисципліни Яковенко Т.Т.
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань
Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії
Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:
- Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
- У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?
Дякую за співпрацю! З повагою --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 15:16, 20 квітня 2016 (EEST)
Доброго дня,шановна Світлана Петрівна! З великим задоволенням даю відповідь на Ваше питання! Первинна інтерпретація-це опис та аналіз ситуаціі,а вторинна(історична)має своїм результатом висновки учнів про явища або процеси.(Перша виконує службову роль.) Що стосується фотознімків,то значна їх кількість є постановочними,тому вони не можуть бути об'єктивними історичними джерелами. З повагою --Яковенко Тетяна Тимофіївна (обговорення) 16:09, 20 квітня 2016 (EEST)