Психологія Залуцька О.В.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 10:48, 19 червня 2016, створена Залуцька Ольга Василівна (обговореннявнесок) (Індивідуальні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.

1. Виявити фізичний та психічний розвиток учня. 2. Досліджувати розвиток учня впродовж усіх років навчання. 3. Відношення учня до навчання . 4. Ставлення до громадських доручень, виконання їх. 5. Ставлення до позашкільного життя, зацікавлення учня. 6. Здібності до вивчення предметів. 7. Яким є культурне життя учня? 8. Яким є ставлення дитини до себе? 9. Якими є відносини учня в колективі? 10.Виховання в сім'ї, відношення батьків до виховання дитини.--Залуцька Ольга Василівна (обговорення) 16:13, 18 червня 2016 (EEST)


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)


Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)


Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)


Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:

  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
  • 6.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Вітаю!

Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."

Обговоримо наступні проблемні питання:

Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?


Ваша відповідь: [[Особистість — це сутність людини, головне в ній, те, що відрізняє людський вид від усіх інших біологічних видів. Осо¬бистість — це соціальне в людині, те, що формується в неї під час життя поряд з іншими людьми. Особливість особистості залежить від суспільства, в якому вона живе, його культури, стану економіки, політичної ситуації, тобто від численних со¬ціальних характеристик оточення людини. Яким є суспільс¬тво — така й особистість. Яке середовище — така й особистість. Таким чином, особистість — відносно стійкий набір соціаль¬них якостей, що здобувається у процесі життя в суспільстві. Кожна людина народжується індивідом та індивідуальні¬стю, але, щоб стати особистістю, їй необхідно жити в суспіль-стві, принаймні провести своє дитинство у колі собі подібних. Не обов'язково бути видатною людиною, щоб бути особистіс¬тю. Щоб людина вважалась особистістю, вона повинна: мати самосвідомість; засвоїти основні норми та правила поведінки, які прийняті в даному суспільстві; сформувати систему інтересів, цінностей; нести певну відповідальність за свої вчинки. Чим більше стає нестабільним товариство тим відносно більше стає людей, соціальний тип яких не співпадає з нормативною особистістю. І, навпаки, у стабільних суспільствах культурний тиск на особистість такий , що людина у своїх поглядах, поведінці і фантазіях все менше і менше відрізняється від нав'язаного «ідеального» стереотипу. Людина добре знає, якою вона повинна бути і розуміє , що вона є не такою як усі , унікальною. А унікальність така як наркоманія , проституція, злочини, сексуальні маніяки для суспільства є осудною. Тому, на мою думку, "соціальні низи нашого суспільства" є особистостями, так як вони власне самовільно вибрали своє призначення в житті, свій напрямок дій. Головне щоб це не було всупереч Закону. Статистичні дані показують, що в нормально розвинених суспільствах 10-15% загальної чисельності населення складають люди з несуттєвими відхиленнями (наприклад: вбивство на війні дозволяється і навіть винагороджується, але в мирний час воно карається; у Парижі проституція легальна і не засуджується, в інших країнах вона громадською думкою не схвалюється; у СРСР в 60-і роки зовнішній вигляд «стиляг» пов'язували з моральним розбещенням). Учням потрібно пояснити відмінність між «особистостями» і «індивідами».--Залуцька Ольга Василівна (обговорення) 10:44, 19 червня 2016 (EEST)]]




Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.


Ваша відповідь:



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю